Foodora nem fizeti ki a bónuszt amiért meghívtam futárnak egy ismerőst, kihez forduljak?
Figyelt kérdés
Foodora elutasítja hogy kifizesse a bónuszt, mert hogy “ismerőse nem linken keresztül lett meghívva”. Mivel a promójukban az volt hogy kapunk bónuszt, ha meghívunk valakit, és nem tájékoztattak részletesen, így úgy gondolom hogy beperelem a céget, mivel hamis információt közvetít. Jogi úton hogyan lehet lépni ellenük?
(Korábban szerződéskötésnél volt ilyen hogy lehetett beírni, hogy ki ajánlotta, mostmár nem)
ma 11:19
1/9 anonim válasza:
Azért a pár tízezer ft-ért én biztos nem pereskednék. Ráadásul simán lehet, hogy buknád, mert benne van hogy te néztél el egy infót (linket).
6/9 anonim válasza:
#4 #5 A fogyasztóvédelem fogyasztói panaszokkal foglalkozik, nem szerződésekkel. A futárcégek általában alvállalkozóként foglalkoztatják a futárokat, tehát még csak nem is munkáltatói viszonyban állnak velük. Ügyvédet keressetek meg, ő fog tudni konkrétumokat mondani, hogy milyen lépések tehetők. Lehet hogy már az is elég ha az ügyvéd küld nekik egy felszólítást.
7/9 anonim válasza:
Persze, ügyvédet egy 4000 forintos kupon miatt 😆😆
Szerintem el fogja mondani, hogy konzultáció 50 ezer, illetve minden egyes óra 25 ezer. Biztosan nagy biznisz van mögötte 😆😆
Engedd el!
9/9 A kérdező kommentje:
45ezer bónuszról van szó. Ezt nem akarják oda adni. Futár vagyok és kellene kapnom mert hírdették.
ma 13:11
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!