Teljesen normális, hogy egy üzletvezető panasz esetén nem hajlandó megadni se a nevét, se a felettese elérhetőségét? Ez számtalanszor előfordult már velem, és teljesen érthetetlen számomra.
Rendőrnek se kell megadnia. Szépen néznénk ki, ha minden bűnöző megtudhatná az ellene eljáró rendőr nevét, hogy megkeresse és nem is őt, hanem a családtagjait bánthassa.
Akire panaszod van, az az üzletvezető. Ha így megnevezed, az tökéletes.
Egyébként, ha már "számtalanszor" fordult veled ilyen elő, az azt jelenti, hogy számtalanszor akartál boltban panaszt tenni valaki ellen. Én 50 évem alatt senki ellen. Úgy tűnik, te vagy egy notórius feljelentgető, panaszt tevő idegbajos alak, nem velük van a baj.
“ Ez számtalanszor előfordult már velem”
Tehát egy tipik kötekedő vagy. Sztem csak simán átvernek, h kopj le.
"Rendőrnek se kell megadnia. Szépen néznénk ki, ha minden bűnöző megtudhatná az ellene eljáró rendőr nevét, hogy megkeresse és nem is őt"
Biztos vagyok benne, hogy teljes baromságot mondasz. Én sem a nevét mondtam. Ha nem a nevét, valami azonosító számot köteles mondania. Ebből volt a botrány a tévészékháznál. Jogállamban tudnod kell, hogy ki az aki intézkedik ellened, ha túlkapás, jogtalanság, vagy bármi van. És nem elég, hogy leírod a dátumot vagy az időpontot, nem köteles órának lennie nálad, és nem tudhatod, hogy tényleg tudjék-e abból, és hogy történik-e intézkedés. Én azt értem, hogy személyes adatot nem kell, de valami azonosítót igen, ahogy minden telefonbeszélgetést is felvsznek minden szolgáltatónál, stb.
"Eleg ha a datumot leirod, hogy februar 15-en 10:30-kor eppen ugyeletben levo uzletvezetovel beszeltel (barna hosszu haj szemuveg) stb."
Nem tudom, ez nevetséges. Én nem valami fantomképrajzoló vagyok. Nem is volt nálam óra, rossz az arcmemóriám, és le is lépett. Nem hiszem, hogy ez kéne a hivatalos módja legyen demokráciában és jogállamban a fogyasztóvédelemnek, panasznak, stb.
A kérdezőnek szánt válaszokból kitűnik, hogy egyre igénytelenebbek lettünk. Régen volt egy fogyasztóvédelem, ahol gyorsan profi módon helyre tették a dolgokat.
A vásárlók könyve még ugyan létezik, de a békéltető testület nagyon rosszul működik. A bepanaszolt cég a vitát lerendezendő általában profi ügyvédet küld, de az is gyakran előfordul, hogy a határozatot nem hajtják végre. Megtehetik minden következmény nélkül.
Egyébként tényleg nincs szükség a boltvezető nevére. Be kell írnod a pontos időpontot a vásárlók könyvébe, vagy az üzenetbe.
Én pl. rendszeresen tapasztaltam, hogy felszálláskor a villamos a vezetője balesetveszélyes helyzetet teremtve, hátra nézés nélkül indul a végállomásról. Beírtam az időpontot és a pontos helyszínt. Intézkedtek, azóta jobban figyelnek.
De ugyanez történt a közlekedési lámpa üzemzavarának bejelentésekor is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!