Pénztárosok, árufeltöltők, üzletvezetők mennyire van abból elegetek, hogy sokan rajtatok kérik számon az áruhiányt?
#1 Legalább 15. Elképesztő, hogy hiába magyarázom meg tízszer a vásárlónak, hogy nem, a raktáron sincs, egyszerűen mem képesek megérteni. Azt hiszik, hogy direkt gyűjtögetünk, és gonosz módon elrejtjük előlük a cukrot/lisztet.
Nyilván a másik oldalt is megértem én is vagyok vásárló, és engem is zavar, hogy nincs, de tudom hogy harácsolásról (legalábbis nálunk) szó nincs, a főnök kegyetlenül harap az ilyenért, egy kolléga korábban próbálta "okosba' megoldani" és szétszedték a főnökségen.
#2
Akik ezt szabályozzák, azokkal nem találkozol a boltokban, mert csak kb havonta járnak oda, öltönyben 🙂
#4 Ez elméletben nagyon jó, de
a) általában nem érdekli őket és annyival elzavarnak, hogy ők sem tudnak semmit csinálni
b) megint csak SzSzB megyéről tudok nyilatkozni, de aki meg sokáig akadékoskodik, azt kivágják, mert egy nap alatt egy tucat jelentkezőt kapnának, annyira nincs munka itt északkeleten. Nyilván ezt mindenki tudja, úgyhogy próbálja mindenki meghúzni magát, mert, ahogy az előbb írtam, még mindig jobb, mint munkanélküliként éhen halni.
Csak annyit tudok javasolni, hogy minél többet írjatok a vásárlók könyvébe, és az ügyfélszolgálatokra, hogy az irodisták is érezzék a törődést, hátha akkor lesz valami előrelépés.
Mennyire? Nagyon!
Már odáig ment a dolog, hogy az üzletvezetőnk nem egy esetben beinvitálta a háborgó vásárlót a raktárba és megmutatta neki a tej/cukor üres helyét. Mert a helyi legnagyobb FB csoportban a nagyon okosok szerint direkt nem rakjuk ki a raktárból az árut.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!