Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Webshopból (kazánpro) vásárolt...

Webshopból (kazánpro) vásároltam egy új bojlert. Futár kihozta bevan horpadva ahogy kinyitottam. Kazánprot hívtam csak próbálnák hárítani a felelősséget másra. Mi tudok ez esetben tenni? Fogyasztóvédelem? Vásárlástól elállás?

Figyelt kérdés
2023. jún. 5. 06:18
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Nekem meg a postás/szomszéd rendszeresen fosztogatja a postaládámat. Ez Magyarország.
2023. jún. 5. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

11) ott legalább találhatnak értékesebb dolgot.vagy csak kibaszásból csinálják.

[link]

2023. jún. 5. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 Hova gondolsz ***** válasza:
52%

Kérdező, a #6-os jól írta, kötelesek 3 napig visszavenni.

Olvasd el az Általános szerződési feltételeket (ÁSZF) az oldal legalján van, a 6.10 - a 6.18-as pontig.

És még valahol (azt hiszem feljebb), le van írva az ÁSZF-ben, hogy miképpen kell nekik visszaküldened.

De hívd fel őket, ha a 3 napon belül vagy, hogy akkor meséljék már el neked, hogy mi a helyzet a 3 napos visszavétellel?

Ugyanis az is benne van, hogy ha kívülről sértetlen a csomagolás, a futár nem köteles megvárni amíg kinyitod.

Márpedig a dobozon nem látsz át.

2023. jún. 5. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

A csomagolás teljesen hibátlan, sérülésmentes volt? Mert ha nem, akkor a szállító az illetékes. De ha nincs jegyzőkönyv a sérült csomagolásról, akkor legfeljebb akkor, ha a csomagolás jellege (pl. buborékfólia) miatt nem volt felismerhető a sérülés.

Ha sérülésmentes volt csomagolás, akkor csak az eladóval lehet egyezkedni, amennyiben 3 napon belül visszajeleztél nekik. (Nem azt írják, hogy 3 napon belül kicserélik vagy visszaveszik, hanem hogy csak 3 napon belüli visszajelzésnél fogják érdemben vizsgálni.)

A webes rendelésekre 14 napos elállás vonatkozik, de mivel te már jeleztél, hogy sérült a termék, és a sérülés okozását, ugye, nem sikerült senkire rábizonyítani, épp ez a gondod. Így a sérülést rád fogják verni, és nem fognak (vagy csak részben fognak) visszautalni.

Fogyasztóvédelem jelenleg nincs Mo-on. (Békéltető testületek vannak, de ők semmit nem fognak csinálni, ha nem fogadsz saját pénzen szakértőt. Saját tapasztalat. A forgalmazó is csak kiröhögött, és azt mondta, forduljak nyugodtan a Békéltető Testülethez. Ő már tudta, hogy ez egy vicc. Egy Oleo-Mac fűrész volt egyébként, aminek a garanciális javítását nem voltak hajlandóak kifizetni.)

Tehát próbálj egyezkedni az eladóval, ha a 3 napon belül visszajeleztél neki, és csomagolás sértetlen, amiről fotód is van.

Ellenkező esetben állj le, mert nincs esélyed, csak idegesíted magad feleslegesen.

2023. jún. 6. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!