Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Mit lehet tenni ha az áramszol...

Mit lehet tenni ha az áramszolgáltatót szó szerint sosem lehet elérni semmilyen formában?

Figyelt kérdés

Telefonon akárhányszor próbálkozok, mindig az a szöveg jön, hogy minden ügyintéző foglalt, próbáljam később.

Kipróbáltam már, hogy reggel 8-kor, délután 2-kor, 4-kor hívom. Kínomban már azt is csináltam, hogy egymás után közvetlenül 2x, 5x... Sosem értem célt egyik időpontban sem.

E-mailre szintén nem reagálnak, hiába írok a panaszbejelentőre is.

Ha meg bemegyek személyesen, akkor közlik, hogy nem tudnak segíteni egy napelemes nyomtatvány kitöltésében sem. Az igényeket folyamatosan elutasítják, de indokot nem írnak, hogy tudnánk mit kell javítani. Vagy azt mondják a tavalyi nagy dömpingben nem tudták befogadni és eltűnt amit beküldtünk, nem látják a rendszerben.

Tarthatatlan már az egész.


Komolyan már tanácstalan vagyok.

Kihez lehet fordulni ilyen esetben?



2023. máj. 15. 14:22
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
50%
Onbudsman.
2023. máj. 15. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
21%
Hívd az RTL-t ők vevők az ilyesmire.
2023. máj. 15. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
30%

Kimaradt az egyik lehetőség.

Levélben.

2023. máj. 15. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Tényleg a postai levelet még nem próbáltam.

Van értelme? Vagy arra se válaszolnak 5 év múlva se?

2023. máj. 15. 14:46
 5/12 anonim ***** válasza:
29%

Akkor nem hívtad őket normálisan (mármint egy valóban fontos és sürgős esetet elintézni akaró embernek normálisan).


Felhívod, eljutsz odáig hogy ügyintézőre várj, aztán kihangosítás, vagy füles egyik fülbe be, és vár. Ha 1 óra 47 perc múlva kapcsol ügyintéző, akkor akkor. Ki kell várni.


Ehhez nem kell feljönni nyígni egy fórumra...

2023. máj. 15. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Nem fogod fel, hogy be se kapcsolnak várakoztatásra se?

Évek óta ezzel foglalkozom, számtalanszor hívtam őket, tudom a dolgok menetét...

Viszont jó pár hónapja hiába hívom, elmondja a szöveget, hogy jelenleg nincs szabad ügyintézőnk, próbálja később. És bontódik a vonal. Nincs hívás várakoztatás meg zenehallgatás. Semmi. Elérhetetlenek. Nincs 1 óra 47 perc múlva ügyintéző. Mert NEM KAPCSOLNAK SEHOVA!! Volt, hogy naponta 9x-10x hívtam a számot és bontják a vonalat. Sikerül felfogni amit írok?

Bírom, hogy leírom mi a helyzet, de azért mindig akad egy baromi okos ember, aki írja a hülyeséget, aminek köze nincs a valósághoz.


Tanácsért jöttem, hogy esetleg lehet-e fogyasztóvédelemnél vagy bárhol panaszt tenni, mert ügyfeleink már fenyegetőznek, ugyanis tele a hócipőjük, hogy nem halad az ügyük tavaly október óta. Mit mondjak nekik erre? Hogy az áramszolgáltató bevallja, hogy elkeveredtek a papírok amiket beküldtünk, vagy esetleg azt, hogy egyetlen ügyintéző nincs aki az ügyfélszolgálaton segítene kitölteni egy nyomtatványt?


Annyira baromi okos vagy, akkor segíthetsz érdemben is nyugodtan. De arra gondolom nem vagy képes.

2023. máj. 15. 19:26
 7/12 anonim ***** válasza:
44%
Sajnos ez így van. Nekem azért kb. három hét után válaszoltak az e-mailre.
2023. máj. 15. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
0%

Uhh...hát ha ilyen embernek "ügyfelei" vannak az már régen rossz.


De...

1. "Hogy az áramszolgáltató bevallja, hogy elkeveredtek a papírok amiket beküldtünk..." - Igen. Ha 3. félnél van a probléma, akkor azt elmondjuk az ügyfélnek, igen. Nyíltan, egyértelműen, őszintén.

2. "...aki az ügyfélszolgálaton segítene kitölteni egy nyomtatványt?" - Hát, ha egy nyomtatvány kitöltéséhez segítség kell, akkor igazán "minőségi" szolgáltató lehetsz...


"Annyira baromi okos vagy, akkor segíthetsz érdemben is nyugodtan." - Küldd át azt a kicseszett nyomtatványt, elmondom hogy milyen adatok szükségesek, és kitöltöm neked cs*szd meg -.-" . Ha ez nem lenne elég segítség, akkor te vagy az aki menthetetlen.

2023. máj. 15. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Rendben, majd írd meg hova küldhetem. Mert akárhogy töltöttük ki eddig, folyamatosan vissza lett dobálva és az ügyfélszolgálaton nem ért senki a napelemes engedélyeztetéshez. Bevallották. Így nem látják mi a hiba. Bárhogy töltöttem eddig fázisonként, folyamatosan elutasítják. Ezzel az a baj, hogy ha újként adjuk be, akkor kikerül a szaldóból majd..

Illetve 15-20 papírunk van bent ragadva. Majd azokban is segíthetnél. Adok telefonszámot is.

Miért rossz ha ügyfeleink vannak? Ezt nem értem. Baj ha valaki munkahelyen dolgozik?


Süt belőled a rosszindulat!!

2023. máj. 16. 06:43
 10/12 anonim ***** válasza:

#8: Azta milyen iszonyat bunkó ember vagy. Hozod a gyakori színvonalát.

Látszik fogalmad nincs a témáról, de a másikat bántod. A szolgáltató se hajlandó neki segíteni, de megérkeztél mint megmentő, úgyhogy nem lesz gond.

Én mindenesetre várom itt nyilvánosan a helyesen kitöltött nyomtatványt, illetve a magyarázatot, hogy miért lett eddig elutasítva. :)

2023. máj. 16. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!