Ha egy szerviz nem végezte el megfelelően a munkát és újra visszahívják a javítandó eszközt, köteles vagyok elfogadni, vagy visszakérhetem a pénzt?
Adott egy számítógép, ami 10 hetet üdült egy szervizben. 10 hét után visszakaptam, kifizettem a javítást és itthon az első fél órában ugyanazt a hibát produkálta.
Ezt szóvá is tettem, mert:
- a szerviztől olyan kifogásokat hallgattam heteken át, mint amiket egy általános iskolás szokott mondani, amikor nincs kész a házifeladata: nincs bent a kolléga/beteg a kolléga/alkatrészre várunk/mégsem ez az alkatrész volt rossz, új alkatrészre várunk/az új alkatrész hibás volt, várjuk az új-új alkatrészt
- mindezt megfejelve azzal, hogy folyamatosan nekem kellett érdeklődni úgy, hogy megígérték, hogy hívnak aznap/másnap. Ez 10-ből 8x nem történt meg.
- hab a tortán, hogy a gépet minimális esztétikai sérüléssel kaptam vissza, amiről sajnos nem volt jegyzőkönyv, se más bizonyíték az átvételkor. Ellenben amikor szóvá tettem ezt, illetve közöltem a tényt, hogy nem is sikerült a javítás, akkor egy kis "bocsi"-t sem kaptam, csak annyit, hogy "be kellene hozni", mert hogy a javításra is van 3 hónap garanciájuk.
Ma bevittem a gépet, megmondtam, hogy nem vagyok hajlandó újra heteket várni, úgyhogy csak akkor hagyom itt a gépet, ha egy héten belül elkészül a javítás (amit kétlek).
Megígérték, hogy még ma telefonálnak, de muszáj bent hagyni a gépet, hogy tudják azt, hogy javítható-e, vagy sem.
Nyilván nem telefonáltak. Nekem meg ebből elegem van. Ez egy jó szerviz (volt?), többször jártam náluk ennél kisebb javításokkal és eddig semmi gond nem volt.
A kérdésem: köteles vagyok újra várni, hogy mit szüttyögnek a javítással, vagy van-e bármilyen jogom javítás esetén is "elállni" X időn belül és visszakérni a javítás árát, ahogy vásárlás esetén is elállhatok egy hétig(?) a vásárlástól és visszakérhetem az adott termék árát?
Mármint nyilván azon kívül értem, hogy bemegyek és paraszt leszek velük és követelőzök, van bármilyen jogi alapom?
*Hozzátenném - mielőtt még bárki arra következtet, hogy igazi Karen vagyok -, hogy nem jártam a nyakukra, nem türelmetlenkedtem.
A vissza-nem-hívások esetén mindig vártam 24 órát. Még akkor is, amikor azt mondták, hogy "5 perc és visszacsörgök". Valós sztori.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!