Fogyasztóvédelem: Milyen jogi lépést tehetek, ha vettem egy drága okostelefont, ami kezdettől fogva hibás és a szerviz csak visszaküldi, mintha megjavította volna, de ugyanolyan hibás és az áruház sem hajlandó csereutalványt biztosítani?
Sziasztok. A Media Markt-ban vettem a telefont. 70 ezer forint volt. Kezdettől fogva ahányszor telefonálok rajta, annyiszor szakad meg a vonal. A 3 napból épphogy kicsúsztam, amikor visszavittem, így az áruház nem hajlandó csereutalványt biztosítani, csak elküldte szervizbe, ahol 2 hétig ültek rajta, ráírtak a lapra valami kamut, mintha javították volna, majd visszaküldték ugyanolyan hibásan. Sem a szerviz, sem az áruház nem hajlandó csereutalványt biztosítani. Azaz van egy működésképtelen telefonom, ami 70 ezer forintba került. Milyen jogi lépést tehetek? Tudom, hogy megszűnt a fogyasztóvédelem. Békéltető Testület van helyette, aminek a döntése nem kötelező (!) a cégre nézve, azaz semmit sem ér. Arról nem is beszélve, hogy ott az ügyek fél évekig húzódnak.. Hova fordulhatok?
Nagyon köszönöm, ha segítetek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!