Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Hogyan tudok a fogyasztóvédele...

Hogyan tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni? Vagy mit tehetek ez ügyben?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy terméket, ami 2. használat után meg elhajlott.

Egy emelőről van szó, amivel 150kg ig emelhetek, én kb 80kilót emeltem és meghajlott a tartó vas. Az eladó azt mondta, hogy nem cseréli ki mert biztos helytelenül használtam.

A termék 300ezer forint értékű és szinte használhatatlan lett, nem szeretném ennyiben hagyni. Mit tehetek?


2022. szept. 27. 14:46
 1/2 anonim ***** válasza:

1. Írj az eladónak, hogy szakszerűen használtad, és ha nem ajánl megoldást, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz.


Ez nekem mindig beválik, eddig egyetlen egyszer kellett csak tényleg a fv-hez fordulnom.


2. Ha nincs eredmény, akkor keresel egy elektronikus elérhetőséget a fv hatóságnál, írsz 1 e-mailt nekik, részletesen leírod a problémát, mellékeled az eladóval a beszélgetést és vársz


3. Az eladó hirtelen normális lesz és talál megoldást neked :)

2022. szept. 27. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Eladóval már telefonon is beszéltük.

Ő nem enged abból, hogy nem normálisan használtuk…

2022. szept. 28. 15:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!