Hogyan tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni? Vagy mit tehetek ez ügyben?
Rendeltem egy terméket, ami 2. használat után meg elhajlott.
Egy emelőről van szó, amivel 150kg ig emelhetek, én kb 80kilót emeltem és meghajlott a tartó vas. Az eladó azt mondta, hogy nem cseréli ki mert biztos helytelenül használtam.
A termék 300ezer forint értékű és szinte használhatatlan lett, nem szeretném ennyiben hagyni. Mit tehetek?
1. Írj az eladónak, hogy szakszerűen használtad, és ha nem ajánl megoldást, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Ez nekem mindig beválik, eddig egyetlen egyszer kellett csak tényleg a fv-hez fordulnom.
2. Ha nincs eredmény, akkor keresel egy elektronikus elérhetőséget a fv hatóságnál, írsz 1 e-mailt nekik, részletesen leírod a problémát, mellékeled az eladóval a beszélgetést és vársz
3. Az eladó hirtelen normális lesz és talál megoldást neked :)
Eladóval már telefonon is beszéltük.
Ő nem enged abból, hogy nem normálisan használtuk…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!