Hova lehet fordulni, ha a posta panaszirodája nem válaszol, nem akar további vizsgálatot folytatni egy panasz ügyében?
Pontos címre küldött csomagot nem vittek ki a címre és 2 hét után a postáról visszaküldték a feladónak.
Panaszra csak annyit ellenőriztek -azt írták-, hogy 2 hét után lett visszaküldve. Azzal nem is foglalkoztak, hogy miért nem vitték ki a címre, és nem is válaszolnak, ,,megértést kérnek".
Hol foglalkoznak a posta panaszirodája tevékenységével?
Szörnyű :( Én is kerülöm az MPL-t, ha csak tehetem.
Amúgy ilyenkor a fogyasztóvédelemhez nem lehet fordulni?
A posta panaszirodájának a "válaszlevelében" az utolsó bekezdés az, hogy milyen ímélcímen lehet a posta úgymond válasza ellen 30 napon belül véleményt mondani.
Ott volt lehetőség az online ügyindításra a "békéltető testületnél". Leírtam, hogy mi történt, kaptam egy sablon választ, hogy "elindították" az ügyet.
Azóta nem kaptam semmit.
Szerintem semmi nem lesz, csak létrehoztak állásokat, nem csinálnak semmit. A posta panaszirodája sem végzett semmi vizsgálatot, pedig soká tartott, amíg válaszként elküldték a 0 konkrétumos válaszlevelüket.
Valaki itt figyeli a kérdéseket?
Mert most kaptam egy "választ" a békéltető testülettől, hogy mivel nem küldtem be nekik KÉRÉSÜKRE valami hiánypótló dolgot, hát elutasítják a kérelmemet.
Én nem kaptam tőlük semmit, azon kívül, hogy elfogadták az online beadványom.
Mellesleg nincs is szükség semmi hiánypótlásra, amit a posta panaszirodája írt, az untig elég a kivizsgáláshoz.
Hülyét csináltak belőlem, paragrafusukat idéznek, amiben nincs a helyzetre vonatkozó konkrétum.
Papírszaporítás értelem nélkül. Ki fizeti ezeket az embereket?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!