Mit tehetek, ha nem reagálnak?
Az emagtól rendeltem valamit, amiről kiderült hogy mégsem jó, ezért visszaküldettem az oldalukon lévő funkcióval. Ez volt november elején. November közepén néztem, hogy már ellenőrizték is a terméket, a visszafizetés van csak hátra. Ez azóta sem történt meg.
Emailekre nem kapok választ december eleje óta, utolsó emailjük az volt, hogy "ez a bankján múlik", a bankom szerint nem volt tranzakció azóta sem ÉS még az oldaluk is azt írja, hogy nem történt meg a visszafizetés. Messengeren is írtam nekik, megnézték és nem reagálnak...
Kihez fordulhatok, mit tehetek?
A saját bankodnál próbáld meg megreklamálni a kártyás fizetésed tranzakcióját - hátha a bank megkeresésére visszautalja az emag a vételárat.
Én 2 éve tavasszal, mikor a covid miatt törölték a repülőjáratokat, x hónap hiábavaló várakozás után így szereztem vissza a Ryanairtől a törölt utunk árát.
#6 a fizetési meghagyás kibocsájtása kicsit többe kerül mint írni egy hivatalos levelet. Ha jó a megfogalmazás és látják elmész a falig akkor önmagában az már elég szokott lenni. Amit még nagyon utálnak a nagy cégek a negatív "reklám" (ügyfeleket tudnak vele veszíteni ha rossz hírük meg).
Offtopic de nem értem az EMAG-ot, egy rakás pénzt ölnek az infrastruktúrába, szolgáltatásokba de ha kicsit jobban odafigyelnének a minőségbiztosításra, ügyfélkapcsolatokra akkor nagyon sok hasonló problémának, negatív hírnek az elejét tudnák venni. Az esetek többségében pontosan és jól szállítanak, a problémás eseteket kellene kicsit hatékonyabban kezelniük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!