Az jogszerű, hogy egy reptéri transzfercég követeli tőlem a fuvar kifizetését úgy, hogy 2 nappal előtte lemondtam?
Nem értem mit nem értesz.
A cég feltételei között egyértelműen ott van ezek szerint, hogy ingyenes lemondás 72 órán belül nem lehetséges.
Megrendeléskor nyilván elfogadtad a feltételeket.
Utána a 72 órás időablakon belül mondod le a szolgáltatást.
Naná hogy ki kell fizetni, mi nem egyértelmű ezen?
Az egy másik kérdés, hogy a járatodat a légitársaság törölte, tehát ezt a kárt ők okozták neked a törléssel, így elvileg meg kellene téríteniük.
Az ő feltételeiket kellene átnézned, hogy milyen rendelkezések vannak ilyen esetre, milyen felelősséget/kártérítést vállalnak járattörlésnél az ilyen károkra.
csak úgy akármit nem lehet egyénileg törvénybe iktatni
Látod, ezért aztán nem is iktatták törvénybe, csak a szerződési feltételek közt szerepel. Jogszerűen.
5: Nem miattam, hanem a légitársaság miatt lesz üres a hely. Az a hely meg, amire három órát kellett volna várni, de köszönöm, nem kértem, nyilván üres maradt volna az eredeti forgatókönyv szerint.
Nem, nem az Oszkár, hanem az egyik transzfercég.
"De mégis mennyire jogszerű a transzfercégnek ilyen szabályt hoznia?"
Teljesen szabályos, te meg a megrendeléssel elfogadtad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!