Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » Már lassan két hónapja nem...

Már lassan két hónapja nem fizeti ki egy webshop a 14 napos elállási időszak alatt visszaküldött termék árát, fogyasztóvédelem nem segít mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
A békéltető testület megkerestem, de még nem kaptam választ a telefont meg nem veszik fel. A cég nem hajlandó érdemben válaszolni nekem, a fogyasztóvédelem meg elutasította a kérelmemet mivel a 14 napos elállási joggal kapcsolatos ügyek nem az ő hatáskörükbe tartoznak. Tényleg nem értem ezt hogy csinálhatja meg egy viszonylag jóra értékelt és sok ember szerint jó bolt (foramax), van még esetleg ahová tudok fordulni?

2021. aug. 25. 12:37
 1/2 anonim ***** válasza:
58%
mit mond a webshop miért nem fizeti ki? Lehet csak adminisztrációs hiba, nem kell egyből a fogyasztóvédelemhez futni, beszéld meg velük
2021. aug. 25. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Kérj információt a fogyasztóvédelemtől, kötelesek válaszolni (s nem csak azt hogy nem az ő hatáskörük). Küldj fizetési meghagyást, de ha nem fizet akkor egy jó kis pereskedés lesz belőle. Ha igazad van akkor ügyvéd és menj végig az úton (az ügyvédi költséget is rájuk tudod terhelni).
2021. aug. 25. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!