Mit tehetek, ha webáruház nem válaszol az emailekre, illetve telefonon sem érhető el?
Figyelt kérdés
Vásárolt termék egyik fő alkatrésze hibás, azt szeretném cseréltetni. Nagy méretű, nehéz termékről van szó, így nem mindegy, hogy egybe küldöm vissza az egészet, vagy csak a hibás alkatrészt. De nem érem el őket, hogy egyeztetni tudjak velük. A 3 napos cserejogtól nem szeretnék elesni. Elállni nem szeretnék a vásárlástól, mert bukom akkor a nem kevés postaköltséget.2020. dec. 31. 00:45
11/16 A kérdező kommentje:
Felmerült bennem is a 14 napos elállás, de akkor nekem kell állni a visszaküldés költségét, ami kb. 10 ezer forint. Plusz rendelhetem meg másik helyről egy 10-essel drágábban - így buktam 20 ezret. Én csak egy használható, hibátlan terméket szeretnék a pénzemért.
2020. dec. 31. 15:50
13/16 A kérdező kommentje:
#12 Inkább úgy mondanám, hogy megoldódott a helyzet, mielőtt válaszolt volna a webáruház. A gép egyik fő tartozékával volt a gond, meg volt hajolva az egyik rögzítő eleme, így pontos munkára alkalmatlan volt. Nem volt egyszerű rájönni, hogy mi a gondja, mert nem látszott rajta semmilyen sérülés. Végül sikerült helyrehozni házilag.
2021. szept. 19. 21:36
14/16 anonim válasza:
Az jó, hogy sikerült megoldani a helyzetet, viszont így buktad a garit, hogy te nyúltál hozzá.
15/16 A kérdező kommentje:
#14 Nem látszik a beavatkozás, csak a helyére kellett hajlítani egy lemezt.
2021. szept. 19. 23:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!