Fogyasztóvédelemhez forduljak ebben az esetben?
Sziasztok!
Még nyáron vettem magamnak egy prémium fejhallgatót (AKG K371), amit sajnos nem tudtam használni, mert a fejpántja mindig kilazul (Gyártó által elismert gyártási hiba), így többet volt garanciába mint használatban.
Amikor reklamációs levelet írtam, már akkor beleírtam, hogy nem a terméket szeretném visszakapni, hanem akár levásárolható kupont, vagy a termék árát a számlámra, mert egyszerűen nem akarom mindig visszaküldeni garanciába (Legutóbb 8 napig bírta). Írtam e-mailt is nekik, hogy megerősítsem a szándékomat, amire azt írták, hogy az ügyintézés még folyamatban van, és ha majd végeztek akkor majd megbeszéljük, hogy mi legyen. 3 nappal ezelőtt kaptam meg az e-mailt, hogy a reklamációt lezárták, és hogy a terméket javítják, ezek után egyből írtam is nekik újra egy levelet, amiben az előző levélbeli pontomat megemlítettem, és azt hogy azt mondták hogy most beszéljük meg, amire azt a választ kaptam, hogy "Erre nincs lehetőség", de akkor nem értem, hogy miért írták, hogy az ügyintézés után megbeszéljük.
Ilyenkor hova kéne hogy forduljak? Írjak újra a cégnek egy e-mailt, vagy esetleg fogyasztóvédelemhez forduljak? Valakinek volt már ehhez hasonló esettel dolga?
Fogyasztói jogérvényesítéssel semmit sem érhetsz el. A vállalkozás maga dönti el, hogy a Ptk. 6:159. § szerinti kötelezettségét kijavítással vagy kicseréléssel teljesíti. 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelt szerint még a "5. § A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Csak azt tudod tenni, hogy megírod nekik, hogy ha számít nekik az ügyfelek elégedettsége, akkor adjanak levásárolható kupont, mert ebben a termékben már nem tudsz bízni. Ha nem így járnak el, akkor te becsapott vevőnek fogod érezni magad, szépen leírod mindenhol, hogy az AKG termékei milyen szemetek, különösen ez.
Pl. az árukereso.hu-n most 2 5 csillagos vélemény van, csak a te véleményedtől már 4 csillagos lesz, az emberek jobban adnak olyan véleményre, ami nem egy hét használat alapján írták.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!