Forduljak a fogyasztóvédelemhez?
Webáruházzal foglalkozom. Ez úgy működik, hogy amíg a csomagot a vevő kézhez nem kapja addig a feladó fél (webáruház) tulajdona. Tehát nem, nem neked kell a csomag után futni. Hogy ők milyen módon intézik a futárszolgálattal az elhagyott csomagot, ahhoz vásárlóként semmi közöd. Jár vagy az újra küldött termék vagy az ellenértéke.
Másik oldalról viszont azt kell mondjam, hogy a fogyasztóvédelem rajtad nem sokat tud segíteni. (sőt ez igazából békéltető testület)
Annyit tudsz érdemben tenni, hogy egy kellően határozott levelet írsz. Amiben szépen jelzed, hogy tisztában vagy a jogaiddal. Például indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól a csomag átvételét követő 14 napban. (te még csak át se vetted) Ez alól max az egyedi termék a kivétel. Szóval a te esetedben a jelzést követően azonnal törölniük kellene a rendelést és 15 napon belül visszatéríteni az összeget. Maximum a postaköltséget tarthatják vissza, de jobb helyeken azt is visszautaják.
A Homár blog megdöglött, felesleges oda írni
Kérdező, melyik webshop és hogyan fizettél?
Köszönöm szépen mindenkinek!
Végül írtam a cégnek, törölték a rendelésem és visszaadták a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!