Mit tegyek, ha a jótállást igazoló blokkon eltűnt (kifakult) a felirat?
Figyelt kérdés
nagy gondban vagyok. vettem egy samsung tévét éés hát elég rendellenes dolgokat csinál. 1 hónapja vásároltam, eltettem a blokkot meg a jótállást. min2-t ugyanarra a pénztárgi blokkra nyomtatták, amivel nincs is gond, csak annyi, hogy kifakult és csak annyi látszik, hogy euronix :/... ezt a dobozában tároltamaminek a fedele nyitva volt és nagyon kevés fény szűrődött be2020. máj. 25. 19:58
11/14 A kérdező kommentje:
itt olvastam a vasalósat.. a szkennelés nem megoldás, mert az enyém szó szerint láthatatlan.
2020. máj. 25. 22:01
12/14 anonim válasza:
Elolvastad mit írtam #1 ?
Mivel NEM a Te hibád így meg fogják oldani...
13/14 anonim válasza:
#10 Köszi.
A hajszárítót kipróbáltam most, ahogy írta óvatosan, a hátoldalról fújva - de semmi. Nekem is csak megfeketedett egy idő után. A halvány feliratokat kezdtem kicsit jobban látni, de az csak amiatt volt hogy sokáig koncentráltam rájuk a hajszárítózás közben, nem azért mert láthatóbbak lettek.
Sajnálom. Azt hittem bejön.
14/14 anonim válasza:
Ha manipulálás nyomai látszanak a papíron, az nagyobb gond, mint ha semmi nem látszódik. Nem lett volna szabad hozzányúlni.
Mindegy, menj el az üzletbe, és majd mondanak valamit. De akár előbb hívd fel őket, hogy ez van, mit lehet tenni.
Ha semmit nem hajlandók (amit nem hiszek), akkor be lehet írni a vásárlók könyvébe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!