Ha rendeltem, fizettem, de nem érkezett meg a termék lehet valahova fordulni, vagy reménytelen?
Rendeltem egy webáruházból termékeket. Ki is fizettem bankkártyával. Jött is e-mail, hogy fizetve, meg összekészítés alatt áll. Azt írják, hogy 1-3 munkanap a szállítás. A termékek raktáron vannak, mert másképp nem engedte volna a kosárba rakni az oldal. Napok óta nem elérhető a telefon. Végigmondja a telefonszámot, majd hogy nincs több hely üzenet számára. Emailt is írtam, hogy a rendelésemről érdeklődök, de arra sincs válasz.
Nem csak az a baj, hogy én így jártam ezzel a céggel, de akkor mások is, ha már üzenet se fér el a kikapcsolt telón. Ilyen esetben mit lehet tenni?
"Soha ne fizessetek előre! (Ez aranyszabály!)"
Nem, ez egy baromság. Bármikor simán fizetek előre, és sok helyen ezért még kevesebbe is kerül a vásárlás. Ja, hogy megbízható helyekről rendelek? Lehet, hogy ez segít benne!
"Jött is e-mail, hogy fizetve, meg összekészítés alatt áll. Azt írják, hogy 1-3 munkanap a szállítás"
Jelenleg sok webáruház küzd problémákkal, viszont nem állították át a korábbi visszaigazolási napokat. Melyik áruházról és hány napról van szó?
Egyébként a saját banknál lehet chargebacket kérni.
Legyél türelmes pár napig még, utána lehet chargebacket kérni
Amúgy melyik webáruház ez?
Rendben. Köszönöm a segítséget!
Várok még. Csak elég ijesztő, hogy elérhetetlenek és nem informálnak. A Zöld Karaván Natúr Áruház. Nem igazán találtam róluk kommenteket. A fb oldalukon is évekkel ezelőttiek a bejegyzések. Mindegy, majd csak lesz valahogy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!