Elállási jog, szállítási díj valószínűleg hibás termék, de lehet hogy nem, viszont akkor sem ilyen bonyolultra van szükségem?
Hello,
Rendeltem az Emag-ról egy bluetooth fülhallgatót, aminek valamiért csak a jobb oldali része szól, a baloldali ugyan bemondja, hogy "power on", de nem sikerül összepárosítani a kettőt, holott elvileg gyárilag össze vannak párosítva, /lehet egyszer ezt már visszaküldte valaki?/
De ennek a terméknek a forgalmazója az ACTION TIME, beszéltem velük telefonon, elvielg vissza kell küldenem, ők pedig visszatérítik az árát.
De elvileg nem utalják vissza a szállítási díjat, meg az én postaköltségemet sem. Ez így mennyire törvényes? Én kifizettem X forintot +Y szállítási költséget egy valószínűleg már használt és szerintem kimondhatom, hogy hibás, (mert olvastam és elvileg csak bekapcsolom és mindkettőnek szólnia kellene) termékért, és magyarul lehúznak egy szállítási költséggel és egy postaköltséggel?
Ha nem fizetik ki az összes költséget, mivel nem az én hibám a dolog akkor érdemes írnom ide?
+ nyilván írok negatív értékeléseket ahová csak tudok.
Az ilyen rendelésnek ez a buktatója, a postaköltség. Azt nem fogod visszakapni amit befizettél, annyit szoktak megtenni hogy a cserét - ha azt kérsz - már nem a te költségeden viszik ki. De ez cégtől függ.
A visszaküldést pedig csináld úgy hogy ők fizessék, vagyis add fel utánvéttel a postán és ne csomagküldő szolgálattal! De előtte beszéld meg velük!
A rendeléskor kifizetett postaköltséget vissza kell téríteniük - amennyiben nem rendeltél más terméket mellé, amit viszont megtartasz.
Az általad visszaküldésre kifizetett összeg viszont téged terhel, azt a rendelet szerint nem kötelesek megtéríteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!