3 napos Cseregarancia hibás termék esetén vs 14 napos elállás csak úgy?
az a kérdésem, h e kettő együtt is működik, vagy ha pl azonnal kiderül h hibás a neten vásárolt termék, akkor nem is jön számításba a 14 napos leállás, hanem csak a hiba miatti csere/javítás?
és azért nem mindegy, mert olvastam olyat is, h először a kereskedő akkor szervizbe küldi stb stb, na ja ezzel meg hüónapok mennek el, és az életben se lesz már jó készülék abból ha bele nyúlnak.
azaz: hibás műszaki cikk esetén is működik a 14 napos elállási jog? vagy hiba esetén ez ugrott és már csak a kereskedőn múlik h kicseréli-e vagy elkezdi szervizbe küldözgetni?
hogy mi ???????
figyelj, nem mondta még senki, h nem kötelező ám it válaszolni senkinek! ha viszont megteszed, lécci vmi értelmes dolgot írj ... komolyan valami nagy gond lehet nálad, ha ez az összes örömöd
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!