Egy webshopnak fel kell tüntetnie ha a termék bontott, kipróbált mert vissza lett küldve az előző vásárló által?
Pl egy fülhallgató nem higiénia termék jogilag, de számomra mindenféleképpen az.
Nyilván mi is elállhatunk, ez tény. Csak idő és macera amitől megkíméltük volna magunkat ha tudjuk hogy ilyen.
Ha vissza lett küldve, de ettől függetlenül teljesen olyan mint az új (mert pl. a webshop kicserélte a füles gumiját vadiújra) és csak kipróbálva lett, használva nem volt, akkor nem kell feltünteni. Vannak bontott csomagolású termékek, vagy kipróbálásra kiállítottak, ezeknél fel kell tüntetni.
Akkor is szólniuk kell, ha hibás volt ezért lett visszaküldve, de megjavították és már teljesen újszerű.
Nem kell feltüntetnie mivel a termék attól még új, új terméket veszel nem új csomagolást (csak akkor kell feltüntetni ha javított).
A webshop megnézi vissza tudja-e csomagolni, ha igen akkor megy az árukészletbe vissza. Ha nem akkor meg visszáruként vissza a gyártóhoz/disztribútorhoz az meg csinál vele amit csinál (sajnálatos de általában hulladék lesz belőle - egyszerűen belekalkulálják a visszáruból származó veszteségeket az árrésbe).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!