DUGÓDÍJ. Csak én látom úgy, hogy ez egyebek mellett a személyes szabadság korlátozása is?
Figyelt kérdés
Elértünk(?) egy bizonyos műszaki és társadalmi fejlettséget, és mire kiszélesedett azoknak a köre, akik személygépkocsit tudnak venni, annak tartását adminisztratív úton ellehetetlenítik. (Üzemanyag árak, amelynek 82 százaléka csak adó, csökkenő be nem épített területek, amelyek igénybevételét igazságtalanul magas parkolási díjakkal korlátozzák, úthasználati díj azokra az autópályákra is, amelyeket még nem magánerő bevonásával építettek, hanem az adóinkból, illetve a korábbi rendszerben a ki nem fizetett jövedelmünkből, és ez pedig egy újabb útadó.)2012. jún. 15. 13:48
11/18 anonim válasza:
Lehet hogy nem csak te látod így, viszont biztos hogy nincs igazatok.
12/18 anonim válasza:
Londonban már elég régóta van ilyen.
13/18 anonim válasza:
Dugódíj? jártál te mostanában budapesten?
eszméletlen ez a dugó mert 2 sáv nem elég ennyi autónak de boldog boldogtalan autókázik
annyiból örülök neki hogy akinek nem muszáj nem fogja növelni a dugót
de ÉN személy szerint páros napokon a páros páratlanon a páratlan autókat engedném csak be a városba díjtalanul mert járhatatlan a város
14/18 anonim válasza:
Azon csodálkozom, hogy még nincs járda használati díj! Amikor végig sétálunk azzal is koptatjuk a járdát. :)
(mivel nincs autóm)
15/18 anonim válasza:
Nem mindenki ijed meg attól, hogy valahol lerakja az autóját és BKV-val menjen a városközpontba. Amióta a BKV bérletek a főváros közigazgatási határán belül a vonatokon is használhatók, érdemes megnézni, hogy a külső kerületek vasútállomásainál mennyivel több autó parkol, mint korábban. Ugyanis sokan elmennek autóval az első vasútállomásig és a vonat onnan 30-35 perc alatt beviszi őket a Baross térig, a Déliig vagy a nagykörútig és akkor nem kell a dugóban araszolgatni és a városban parkolóhelyet keresni, lehetőleg olyat, ahol nem kell fizetni, mert ha a városban dolgozol, többe kerül a parkolás, mint amit keresel.
16/18 anonim válasza:
És melyik vasútállomás környékén van több ezer kocsi befogadására alkalmas normális, netán őrzött parkolóhely? Mert németországi nagyvárosok környékén utazva én minden állomás környékén láttam ilyeneket. Itt pár tucat kocsi tud legfeljebb egymás hegyén-hátán odapréselődni. Itthon ezt látom, ha kinézek a vonatablakból.
17/18 anonim válasza:
20.16 Igazad van. Van még fejlődni valónk. De valahol el kell kezdeni. Nekem például azért tűnt fel, hogy sokan szállnak át vonatra, mert a környező mellékutcákban sehol nem találok parkolóhelyet és az orvosi rendelő is közel van az állomáshoz. Így először a rendelőnél kirakom azt a családtagomat, akit orvoshoz viszek, elmegyek helyet keresni, ő pedig a botjára támaszkodva várja, hogy visszabotorkáljak.
18/18 anonim válasza:
Igen, jól mondod, el kell kezdeni. Hát kezdjék el, építsék meg az óriásparkolókat a külső budapesti, meg az agglomerációs vasútállomások és metróállomások környékén és máshol! Aztán vessék fel a dugódíjat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!