Fideszesek ti örültök neki, ha a Fidesz kiüldözi az országból a Lidl-t, Aldit és a Pennyt?
16, kevesebb emberrel nagyobb bolt működtetése, a otthagyott penészes gyümölcsök és romlott húsok eredményei.
Több eladó jobban oda tud figyelni az árura. Nem mellesleg nem kell vadászni félórákig egy dolgozóra.
20. A magyar üzletláncokban ugyanúgy nyitják a pénztárakat ha sor alakul ki. Még gyorsabban is, mert az csak optikailag látszik rövid sornak a lidliben de a hosszú szalag miatt állnak 5en 6an is egy pénztárnál.
Nem hinném hogy manapság tengleng egy dolgozó egy boltban, én még sose láttam, pakolnak ezerrel, legalább van kitől kérdezni. Ne utolsó sorban barátságosabbak is mint a lidl-aldi pofavágós emberei.
#22 Nem lehet általánosságban egyik vagy másik boltot a teljes hálózattal azonosítani. A környékünkön mindenféle üzlet van kocsival elérhető távolságban több is. Korábban a mi városunkban a tesco sokkal rosszabb volt, mint a szomszéd városé ami sokkal nagyobb, de idővel ez a különbség csökkent és tényleg csak a méretkülönbség miatt maradt eltérés. A város közepén levő kis Spar nagyon jó, rendesek a dolgozóik is, a város szélén levő nagyobb Sparban viszont csak drágábbak a termékek, mint máshol, de dolgozó alig van, pénztárban mindig sokat kell várni, a pultokhoz vadászni kell dolgozókat, hogy kiszolgáljanak és rossz a zöldség-gyümölcs kínálat. ami a közelünkben van Aldi az jó, de kicsi a választék és főképpen külföldi termékeket árulnak - ellenben a péksütemények minősége jó, a zöldségeké elmegy, de nem vetekszik más boltokéval. A távolabbi Aldiban meg ugyanaz a kínálat, ellenben a nagyobb forgalom miatt jobb a zöldséges pultjuk is. Éppen így egyik pennyben rendesek, udvariasak, a másik elég lepusztult stb. stb. Egy magyar is van, egy Príma, annak a választéka jó, az árai a spar és tesco közé esnek, de nem olcsók, ellenben alig van dolgozójuk, ott is az önkiszolgáló pénztárral oldották meg és aki van pénztáros annak sokszor nehezére esik dolgozni és beülni a pénztárba.
A lényeg, nem csak az számít melyik lánc tagja, fontosabb az, hogy ki a boltvezető és kik ott az alkalmazottak. Ami egyik helyen jól működik, az a másik helyen rosszul - mert akik működtetik azok fogják ezt meghatározni.
Ez teljesen igy van ahogy leirtad.
Viszont az aldi, lidl tesco esetében én ugyanazt a személytelenséget láttam mindenhol, a néhol előforduló dolgozóktól azt a kapkodós, hagyjálmárahülyekérdéseiddel fejeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!