Fideszesek ti örültök neki, ha a Fidesz kiüldözi az országból a Lidl-t, Aldit és a Pennyt?
#10 Amit sokan nem értenek meg, hogy ezek a láncok azért jöttek létre, hogy a saját termékeiket el tudják adni nekünk itt Magyarországon anélkül, hogy versengeniük kellene a magyar termékekkel. Ilyen szempontból a tesco legalább nagyobb választékot nyújt, bár ott is sokkal kisebb a magyar termékek aránya annál ami szükséges lenne.
Én is szeretek az Aldiban vásárolni, pont ezek miatt az akciókban behozott termékeik meg egyes saját termékük miatt - alkalmanként. De állandóan ott vásárolni nem jó és semmi gondot nem okozna ha helyette másféle üzlet lenne.
@ 11: Ezek a láncok azért jöttek létre, hogy munkával, értékteremtéssel, jó minőségű kereskedelmi szolgáltatás nyújtással jövedelmet generáljanak a működtető tulajdonosoknak.
Elképesztő munka és teljesítmény áll amögött, amit ma élvezhetünk ezekben az üzletláncokban, és nem vagyunk rászorulva a CBA, Coop és sarki bótoktól megszokott silány kereskedelmi szolgáltatási színnvonalra.
#15 harmad annyi emberrel működtetnek egy négyszer nagyobb boltot, mint a cba, így a nagyobb termelékenységnek hála nagyobb fizetést is tudnak adni.
Vevői oldalról pedig pl van friss pékárú, zöldségek, gyümölcsök. A pénztárnál sem állsz órákat.
Van egy olyan érzésem, hogy nem szoktál magyar tulajdonú üzletekbe járni, ha nem ismered a különbséget.
15: Aldi, Lidl -ben a munka jól szervezett, a vásárlók igényeit követve vannak megszervezve a munkafolyamatok.
CBA, Coop : tengés , lengés, jóvanazúgy, "majd én megmondom a vevőnek mi a jó neki", amennyit nagyon muszáj, anyit teszünk, nehogy elfáradjunk, a munkaidő nagy része trécseléssel, nyafogással, panaszkodással telik egymás között.
Most már érted.
# 18 : A lakókörnyezetünkben van egy Coop a sűrűn lakott területen és egy Lidl a ritkábban beépült területen 1 km távolságra, faluhelyen.
A Coop-ban bármely időszakban több a tengő-lengő alkalmazott, mint amennyi vevő van egy-egy adott időpontban.
A Lidl-ben a csúcsidőszakon kívül is több pénztárt kell működtetni folyamatosan, ahol 2 - 5 vásárló áll sorban, és amikor szükséges rögtön nyílik további pénztár.
Ez önmagában sokat mond arról, hogyan ítélik meg az átlagpolgár a két üzletlánc kereskedelmi szolgáltatásának minőségét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!