Nyugati pályaudvar üvegtetején keresztül átzuhog az eső és évek óta romlik az állapota. Keleti pályaudvar is nagyon rossz állapotban van. Nem ciki hogy ilyen képet mutatunk a turistáknak is Budapestről és az országról? Miért nem csinálják meg?
Biztos van EU-s pénz ilyenekre. De a kormány és a főváros is lekülöníthetne felújítási alapot ezekre.
Szerintem alapvető dolognak kellene lennie hogy a pályaudvarok rendben vannak egy országban.
Keletit néhány hete lezárták de tényleg csak a felületen nyúltak hozzá, komoly felújítás nem történt.
Stadionok építése virágzik pedig csak pár ezer ember látogatja. A Nyugati teret felújították néhány éve, most megint le van zárva felújítás miatt.
Minek? A sok hülye magyar úgyis csak lelakja meg szétveri.
Amíg a pleb nem tudja megbecsülni, meg amíg 2 csöves van 3 m^2-en, addig fölös hozzányúlni...
Nem ad azorbánnak pénzt semmire csak stadionra meg óriás plakátokra, ami marad azt meg ő teszi zsebre meg a haverjai. Mire fel újítják a Nyugatit tízszer annyiba fog kerülni mintha most tennék, ráadásul ezt felújítást is a fideszes banda fogja elnyerni és így alapból húsz százalékkal már többe kerül.
Jól" befürödtünk ezzel azorbánnal is, ez még többet lop mint a komplett MSZP annak idején.
Pedig nem volt az olyan régen, meg az internet is használható - de persze akkor nem lehet zorbánozni.
"Két hétre teljesen lezárják a Nyugati pályaudvart
290 milliót költenek el a Nyugati pályaudvarra, de a beázások nem fognak megszűnni, az épület teljes felújítása ugyanis több milliárd forintba kerülne. A hétfőn kezdődő rekonstrukció ideje alatt a MÁV kicseréli a síneket, a vezetékeket. Mindent, ami a biztonságos működéshez kell. A két hétig tartó munka ideje alatt a Nyugatit teljesen lezárják, az utasokat kisebb állomásokig viszik. Onnan a BKK járatain utazhatnak tovább."
"KÉTHETES FELÚJÍTÁS UTÁN ÚJRA NYITVA A KELETI PÁLYAUDVAR – EZEK A VÁLTOZÁSOK TÖRTÉNTEK"
Vicces hogy mindenkinek csak az az időszak létezik amikor a zorbánék nem csinálnak meg valamit - mindent egyszerre, az nem, hogy ELŐTTE 20 éven át semmi nem történt az ügyben. A 70-es évek végén volt a Nyugati nagy felújítása, tetőcseréje. Műemlék épület, tehát nem lehet csak úgy nekiállni és csinálni valamit. Persze, Demszkytől nem volt sűrgős, hogy ezt időben megtegye - most meg veritek az asztalt, hogy Orbánék így meg úgy.
14-es csak hogy néhány félreértést és tudatlanságot eloszlassak, azt írod:
"A 70-es évek végén volt a Nyugati nagy felújítása, tetőcseréje. Műemlék épület, tehát nem lehet csak úgy nekiállni és csinálni valamit"
Csak kiemelten közhasznú beruházásnak kell minősíteni - amit 2010-ig nem lehetett-, törvényileg és nem vonatkoznak rá (vagy csak korlátozottan)a műemléki előírások.
Végre volna haszna a kiemelten közhasznú címkének, és nem csak sportcsarnokokra stadionokra használnák álságosan.
#17
Bármit meg lehetne tenni.
A kérdés az, hogy nektek miért az a kevés amit az Orbánék tettek ebben a 9 évben, holott mindkét pályaudvarnál végeztek jelentős felújítást - miközben előtte 20 évig nem csináltak semmit és arról egy szót sem szóltok.
Ahogyan semmi másban sem csináltak semmi érdemlegeset Budapesten 20 éven keresztül, most meg egymást érik a felújítások, beruházások, építések, fejlesztések. Nektek mégis minden egyszerre kell.
Igen, meg lehet csinálni, ahogyan lehetne teljesen új városnegyedeket is építeni, a teljes metró hálózatot fel lehetne újítani, bármit meg lehetne tenni. CSAK idő és pénz kell hozzá.
Otthon is ezt csinálod, hogy minden egyszerre követelsz tekintet nélkül arra hogy mire van lehetőség és mi mennyi időt, pénzt igényel?
#19
A közlekedés felújítása, változtatás IS folyik ezekkel egyszerre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!