Nyáron, a klímával nem felszerelt buszok használatát miért nem tiltják be?
Véleményem szerint, az olyan buszok használatát, ahol nincs klíma felszerelve, vagy ahol nem üzemképes, azokat a járműveket nem szabadna használni nyáron, sőt kifejezetten tiltani a használatukat.
Oldják meg máshogy, mondjuk béreljenek buszokat máshonnan.
A BKV meg órás betűvel hirdeti,hogy "sofőrt vesznek fel", hát nem csoda,hogy a kutya nem megy ilyen helyre dolgozni, nagyon rosszak a körülmények ott.
Én még emlékszem, amikor beszerezték a Kombinokat, a tökfej BKV nem csináltatta meg rajta a klímát, a jármű meg teljesen zárt, mivel légkondisra lett tervezve, de szokás szerint valamit elcsesztek a BKV-nál.
Nem értem, sem akkor nem hullott, sem most nem hullik pár BKV-s "szakértő" feje.
Ilyesmik után egy fél osztályt ki kellene rúgni.
Multicégeknél így szokás
Nem a klíma hiánya miatt nem mennek sofőrök,hanem mert 1200 bruttó az órabér és 300 óra túlórát alá kell írni különben nem vesznek fel.
Amúgy nem is ertem ezt a széthajtást mert úgy tudom még a sima sofőrök is agyon vannak szabályozva hogy mennyit vezethetnek,itt meg még komolyabb a felősség mert embereket szállítanak.
Klimás busz meg? Európai minimumot elvárni mo-n? Haha
Az is baj,hogy gyakran használtat vesznek.
Például megvették használtan azokat a Van Hool buszokat és kiderült,hogy hulladék az összes.
Mert akkor nem maradna elég busz.
Amúgy amin van, azokon sem használják. Sőt, a vonatokon sem.
A BKK, BKV egy szenny...
Csak sajnos nincs valós alternatíva MO-n.
Csak erővel lehetne változatni ezen a mocskos bűnbandán.
Viszont a sofőröknek így jó...
Nézd meg, a tömegközleledés kategóriában, hogy mekkora hisztit levágnak ha valaki azt meri mondani, hogy a szolgáltatásért cserébe drága a jegy...
Egy közlekedésrajongó kisfiú kérdését olvashattuk, aki azt hiszi, hogy sokat tud már a világról, mert ismeri a buszok, villamosok neveit és elolvasott pár blogot róluk az interneten.
"Véleményem szerint, az olyan buszok használatát, ahol nincs klíma felszerelve, vagy ahol nem üzemképes, azokat a járműveket nem szabadna használni nyáron, sőt kifejezetten tiltani a használatukat."
Ezt az egy ötletét elemzem, a többire nem pazarolom az időt. Fogalma sincs arról a kérdező kisfiúnak, hogy a BKV járműállományának mekkora részét teszik ki a nem légkondicionált járművek és azt se, hogy milyen akadályai vannak a légkondicionált buszok bérlésének ekkora mennyiségben.
-A bérelhető légkondicionált buszokban nincs Futár utastájékoztató rendszer, a beszerelésük milliókba kerülne.
-Nincs a bérelhető buszoknak egységes fényezésük ami a BKK elvárásainak megfelel.
-A bérelhető buszokban nincs szabványos jegylyukasztó és ajtózárásra figyelmeztető fény és hangjelzés.
-A bérelhető buszokat bkv-s sofőr csak azután vezetheti, hogy rendelkezik engedéllyel a típusra, ennek a megszerzése idő és pénz is.
-A bérelhető buszok javítását nem lehet a BKV garázsaiban kivitelezni, a bérbeadó telephelye pedig lehet hogy messze van Budapesttől.
-Magyarországról ekkora mennyiségű városi buszt bérelni azzal a kritériummal, hogy legyen mindegyikben légkondi, szinte lehetetlen.
-Legalább 200 darab légkondicionált, városi kivitelű autóbusz bérlésére lenne szükség azonnal, ezeket csak nyár végéig használná a BKV, ami körülbelül 3 hónap hosszú időtartam lenne.
Nem is sorolom tovább, a lényeg az hogy a kérdés hatalmas hülyeség, látszik, hogy egy gyerek írta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!