Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Budapesten miért nem korlátozz...

Budapesten miért nem korlátozzák az autóforgalmat? Miért nem zavarja a döntéshozókat, hogy az emberek kb.30%-a belassítja a 70%-ot kitevő tömegközlekedők/biciklisek/egyéb módon munkába jutását?

Figyelt kérdés
Az egészségükre gyakorolt káros hatásokról nem is beszélve.

2018. dec. 23. 22:55
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
77%

#10

Már bocs de ennyi erővel a te egyéni problémád hogy Erzsébetvárosban laksz és nem a külvárosban vagy agglomerációban (ahol Buda luxus negyedei kivételével olcsóbb is az ingatlan, tehát épp hogy ez a logika állná meg a helyét, ha komolyan gondolnám!).

De komolyra fordítva a szót nem tűnt fel hogy nem egy faluban laksz, és Budapest "emberigénye" jóval meghaladja azt az embermennyiséget ami Erzsébetvárosban elfér? Ez még csak nem is magyar nagyvárosi sajátosság...


Amúgy kompromisszum mindenki irányába: Miért nem azt akarjuk inkább hogy legyenek parkológarázsok (Bécshez hasonlóan), és akkor nincs tele autóval a belváros? Lerakja az ember mondjuk a Moszkva téren vagy a Nyugatinál, és a belvárosban akkor elvillamosozik vagy elmetrózik? A kelenföldi p+r is fullon működik hétköznap reggel, ha nem mész elég korán nem is találsz helyet!


Meg egyébként megkérdezném népszavazáson a belső részek lakóit is hogy örülnének-e egyáltalán ennek. A jobb levegő kétségtelen előny (ami azért nem lesz olyan mint egy erdőben, kb. olyan lenne mint most a Várban a levegő.) Viszont ugye akkor ők sem igazán tudnak autót használni! Vagy ha kell mondjuk szerelő vagy mit tudom én, akkor már így se egyszerű olyat találni aki hajlandó a 2 km-re lévő parkolóhelyről a szerszámaival besétálni hozzád, nem ha még ki is tiltjuk az autókat... De ez meg legyen az ő döntésük...

2018. dec. 24. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
14%
@11 Nem Erzsébetvárosban lakom, hanem jóval kintebb, engem nem érintene különösebben pozitív változásként a kevesebb autó, viszont az autózás huszadik századi, felesleges és értelmetlenül környezetszennyező hóbort. Aki nem hiszi, az tessen elmenni egy ázsiai nagyvárosba, egyből meglátja, hogy miért olyan eszméletlenül fontos, hogy a legszükségesebb autózásokat leszámítva mindenki használja a közösségi közlekedést.
2018. dec. 24. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
76%
Hogy az autó XX. századi hóbort az baromság, nem tudom Puzsér és a követői mire alapozzák. Épp most terjednek el az elektromos autók meg az övezető autók...
2018. dec. 24. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
75%
*önvezető
2018. dec. 24. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 A kérdező kommentje:

Itt nem arról van szó, hogy az autó általánosságban rossz. Az alacsony népsűrűségű területeken (kis falvak) szerintem az autó az előnyös.


De Budapesten marhára belassítja azokat is, akik nem autóval közlekednek.

És nem csak lassítják a tömegközlekedést, hanem zsúfolttá is teszik. Ha 2 helyett 4 percre nő a követési távolság a villamosok vagy a buszok között akkor az azt jelenti, hogy egy villamoson/buszon átlagosan kétszer annyi ember van. ( mert minden kereszteződésben beállnak az autósok neki keresztbe így nem tud átmenni a zöldön, meg sok helyen rá is van terelve az autóforgalom a villamossinekre, a buszok meg állandóan dugóban állnak, mert csak néhány vonalon van buszsáv...) Tehát irtózatosan zsúfolttá és lassúvá teszik a Budapesten autókázó emberek mások életet. És mivel nem ők vannak többségben, így lenne létjogosultsága annak, hogy a tömegközlekedést részesítsék előnyben, mert jelenleg az autóval nem közlekedő többség érdekei vannak eltiporva.

2018. dec. 24. 13:25
 16/22 anonim ***** válasza:
62%

Kedves 15,


ezt jobb helyeken úgy oldják meg,hogy:


-a metrót fejlesztik, bővítik


-alagutakat építenek a forgalmas kereszteződéseknél, ezzel növelve az áteresztőképességet.


Egy ország jólétét mutatja,hogy mennyi az egy főre jutó személyautó.Tegyük hozzá, Magyarországon nem számít soknak.Németországban háromszor ennyi az egy főre jutó autó.Az USA-ban meg még magasabb.

2018. dec. 24. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
100%

" És mivel nem ők vannak többségben, így lenne létjogosultsága annak"


Lényegtelen,hogy ki van többségben.


Ki hoz több hasznot?

Az autós fizeti az adót az üzemanyag után, továbbá pörgeti a GDP-t azzal,hogy autót vesz.


A tömegközlekedés meg csak kiadás az államnak, semmiféle hasznot nem hoz vissza.



A másik oldala pedig, a tömegközlekedés annak jó, akinek fix munkaideje van és munkából egyből hazamegy, vagy munka előtt nem megy be sehova.


Én például rugalmas munkaidőben vagyok, munka előtt szoktam sportolni, munka után is szokott programom lenni, mondjuk bevásárlás.

Ha tömegközlekedéssel kellene utaznom, elmenne az egész napom.


Másrészt, nem fogom a kisebbségek óbégatását hallgatni.

2018. dec. 24. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
62%

"És mivel nem ők vannak többségben"

Ezt mire alapozod?


"mert jelenleg az autóval nem közlekedő többség érdekei vannak eltiporva."

Jelenleg pont hogy senki érdekei nincsenek eltiporva, mindenki szabadon dönthet arról, hogy akar közlekedni. Itt épp te vagy az, aki egyesek érdekeit próbálja eltiporni.

2018. dec. 24. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

"Másrészt, nem fogom a kisebbségek óbégatását hallgatni."


Ebben nagyon igazad van. Én kényszerből bkv-zok (mert ha a szűk belvárosba megyek akkor nincs parkolóhely), de szívből gyűlölöm. A helyi buszon télen MINDIG van egy csöves akinek nincs úticélja csak felszáll melegedni, és bűzlik a busz. Ha csúcsidőben mész akkor meg örülsz ha fel tudsz szállni, nem hogy a busz másik felébe menjél...

2018. dec. 24. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
#10 Igen, kiköltöztem, meg vittem a cégem is, így most a munkába járás nekem annyit jelent, hogy lesétálok az emeletről. A belvárosi lakásomat meg kiadtam olyan hülyéknek, akik szeretnek a kutyaszaros körúton sétálgatni, miközben szívják a szmogot (amit ráadásul döntően nem is a kipufogógáz generál)
2018. dec. 24. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!