Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Budapesten miért nem korlátozz...

Budapesten miért nem korlátozzák az autóforgalmat? Miért nem zavarja a döntéshozókat, hogy az emberek kb.30%-a belassítja a 70%-ot kitevő tömegközlekedők/biciklisek/egyéb módon munkába jutását?

Figyelt kérdés
Az egészségükre gyakorolt káros hatásokról nem is beszélve.

2018. dec. 23. 22:55
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
97%
Puzsér Róbert lesz a te embered. Most ő is erre van rákattanva. Ha rákeresel a videóira, órákon át hallgathatod a kiabálásait a témával kapcsolatban, meg hogy Budapest milyen élhetetlen és a levegője belélegezhetetlen.
2018. dec. 23. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
82%
A vidéki-városi, fiatal-nyugger, határon belüli-határon túli ellentét mellé muszáj egy autós vs. bkv-s vs. biciklis ellentét? Én pl. mind a hármat használom ezekből... (amúgy egyáltalán honnan veszed az arányokat?)
2018. dec. 23. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
88%
#1: Nem járt akkor még vidéken.:D Nálunk (borsodi falu), olyan a levegő télen, hogy vágni lehet a szmogot. Inkább nem is szellőztetek. Ruhákat kirakjuk fél órára, mire beszedjük már tiszta füst szagú.
2018. dec. 23. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
63%

Figyelj jobban, mert Budapesten korlátozzák az autós forgalmat éppen a tömegközlekedés és a biciklivel közlekedők előnyére!

Csak nem minden utcában teszik, hanem ahol van lehetőség (és szükség is) a buszsáv elkülönítésére.

2018. dec. 23. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
89%
Azért kispofám, mert nem csak a Nyugati térről kell eljutni az Őrs vezér terére, hanem van olyan is, aki mondjuk Nagytarcsáról akar bejutni a Népszínház utcába, de nem akar ezzel eltölteni 3 órát.
2018. dec. 24. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:

"A vidéki-városi, fiatal-nyugger, határon belüli-határon túli ellentét mellé muszáj egy autós vs. bkv-s vs. biciklis ellentét? Én pl. mind a hármat használom ezekből... (amúgy egyáltalán honnan veszed az arányokat?)"


Én is mindhárommal közlekedem rendszeresen, de ettől még szerintem korlátozni kellene. Én azt vettem észre, hogy az utóbbi időben minden az autós forgalomnak rendeltek alá, így a tömegközlekedés/biciklizés menetideje drasztikusan megnőtt. A tömegközlekedéssel munkahelyemre jutás pl.: 2-szeresére nőtt, az utóbbi 4 évben, ugyanis a buszok/villamosok mindenütt a dugóban állnak.

De a közlekedési lámpákat is áthangolták sok helyen, egyre többet kell várni a gyalogosnak/biciklisnek a zöldre, hogy az autós átbocsátóképességet növeljék. És ez szerintem nagyon nem jó...

2018. dec. 24. 00:10
 7/22 anonim ***** válasza:

Hogy korlátozzák, ha nincs normális tömegközlekedés? Egy metrót évtizedekig újítanak fel, a buszok mikor hogy jönnek, a városi vasutaknak pár méterre egymástól vannak a végállomásai ahelyett hogy össze lennének kötve, a villamosok minden bokorba megállnak, ezért lassúak, elalvó forgalomirányítókkal (aminek már 10 éve full automatának kéne lenni, embernek csak rendkívüli körülménynél kéne beavatkoznia).


A városi "terepjárókat" viszont ki lehetne tiltani, vagy jól megsápolni, mert értelmük nincs, sok helyet foglalnak, akadályozzák a forgalmat. Mondjuk ugyan ez igaz a prémiumnak nevezett, általában a dugó közepén trélerre váró, többnyire német autókra.

2018. dec. 24. 02:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
82%

Az autós adja a legtöbb pénzt az infrastruktúrába.

Így érthető, hogy nem vágják le az aranytojást tojó tyúkot.

2018. dec. 24. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 A kérdező kommentje:

"Az autós adja a legtöbb pénzt az infrastruktúrába.

Így érthető, hogy nem vágják le az aranytojást tojó tyúkot."

És ebből a pénzből levontad az autók kipufogógáza által okozott egészségügyre nehezedő többletköltséget is?

2018. dec. 24. 09:16
 10/22 anonim ***** válasza:
20%
@5 Senki nem tartott pisztolyt a fejedhez, hogy kiköltözz Nagytarcsára. Kiköltöztél, mert az a perverziód, hogy szeretsz kutyaszart szeletelni fűnyíróval és azt hazudni magadnak, hogy ez a jó a purdéknak. Egyéni szoc probléma, ettől még ténykérdés, hogy legalább a Nagykörúton, de inkább a Hungárián belül semmi keresnivalója nincs ilyen mértékű autóforgalomnak. Például az egész Belső-Erzsébetvárost már rég ki kellett volna nevezni autómentes zónának.
2018. dec. 24. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!