Budapesten miért nem korlátozzák az autóforgalmat? Miért nem zavarja a döntéshozókat, hogy az emberek kb.30%-a belassítja a 70%-ot kitevő tömegközlekedők/biciklisek/egyéb módon munkába jutását?
Figyelj jobban, mert Budapesten korlátozzák az autós forgalmat éppen a tömegközlekedés és a biciklivel közlekedők előnyére!
Csak nem minden utcában teszik, hanem ahol van lehetőség (és szükség is) a buszsáv elkülönítésére.
"A vidéki-városi, fiatal-nyugger, határon belüli-határon túli ellentét mellé muszáj egy autós vs. bkv-s vs. biciklis ellentét? Én pl. mind a hármat használom ezekből... (amúgy egyáltalán honnan veszed az arányokat?)"
Én is mindhárommal közlekedem rendszeresen, de ettől még szerintem korlátozni kellene. Én azt vettem észre, hogy az utóbbi időben minden az autós forgalomnak rendeltek alá, így a tömegközlekedés/biciklizés menetideje drasztikusan megnőtt. A tömegközlekedéssel munkahelyemre jutás pl.: 2-szeresére nőtt, az utóbbi 4 évben, ugyanis a buszok/villamosok mindenütt a dugóban állnak.
De a közlekedési lámpákat is áthangolták sok helyen, egyre többet kell várni a gyalogosnak/biciklisnek a zöldre, hogy az autós átbocsátóképességet növeljék. És ez szerintem nagyon nem jó...
Hogy korlátozzák, ha nincs normális tömegközlekedés? Egy metrót évtizedekig újítanak fel, a buszok mikor hogy jönnek, a városi vasutaknak pár méterre egymástól vannak a végállomásai ahelyett hogy össze lennének kötve, a villamosok minden bokorba megállnak, ezért lassúak, elalvó forgalomirányítókkal (aminek már 10 éve full automatának kéne lenni, embernek csak rendkívüli körülménynél kéne beavatkoznia).
A városi "terepjárókat" viszont ki lehetne tiltani, vagy jól megsápolni, mert értelmük nincs, sok helyet foglalnak, akadályozzák a forgalmat. Mondjuk ugyan ez igaz a prémiumnak nevezett, általában a dugó közepén trélerre váró, többnyire német autókra.
Az autós adja a legtöbb pénzt az infrastruktúrába.
Így érthető, hogy nem vágják le az aranytojást tojó tyúkot.
"Az autós adja a legtöbb pénzt az infrastruktúrába.
Így érthető, hogy nem vágják le az aranytojást tojó tyúkot."
És ebből a pénzből levontad az autók kipufogógáza által okozott egészségügyre nehezedő többletköltséget is?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!