Nem kellene végre pár napra kitiltani az autókat a fővárosból (is), hogy javuljon a levegő minősége? Lehet menni tömegközlekedéssel vagy kerékpárral is.
Kedves #9!
A sok év sz.pás után hiába van autóm, a mai napig ha csak tehetem biciklivel járok, mert nem csak környezet barátabb, de egészségesebb is!
Ha lenne normális bicikliút mindenhova Budapesten, akkor még télen is biciklivel járnék dolgozni, persze thermo cuccokban!
Én is úgy tudom, hogy nem a közlekedés okozza a rossz légminőséget, hanem a tüzelések.
De amúgy a belvárosból már rég ki kellett volna tiltani a személyforgalmat.
Köszi 9-es! Tehát pont az van, amit írtam fogalmad nincs se a tömegközlekedésről se a bicikliről, de azért frankón osztod az észt.
Na várjál magyarázom, én pl. 2008-ban voltam utoljára hosszabb ideig Debrecenben, tehát ha én azt mondom, hogy Debrecen egy szar hely az abból indul ki, amit 2008-ban tapasztaltam, azóta sok minden változhatott, éppen ezért hiába utáltam Debrecent 10 éve nem jelentem ki, hogy szar hely most is. Te pedig pont ugyanezt csinálod a tömegközlekedéssel.
De jobb lett volna, ha inkább hallgatsz, ez az "én megérdemlem" azért ne reklámozzad arccal, nagyon csúnyán ki fognak röhögni a hátad mögött. Nem is amit mondasz, hanem idáig érzik ez a "mama kedvence herceg/hercegnő vagyok, akiknek derogál leereszkedni az utcán járó halandók közé" mentalitás. A "nem azért tanultam, mert érdekelt, hanem mert ettől leszek valaki" mindegy nem akarom most itt pszichológiázni, csak tudjad, az ilyen hólyagokat sokan nem szeretik, mit tagadjam én sem, ezért írtam, amit írtam.
El se merem képzelni mi lehetne egy 4-6-oson vagy 3-as metrón ilyenkor...
Nem lenne elég busz hogy elvigyen ennyi embert
Kedves 14,
attól mert sok vacak Ikarust lecseréltek bilikék Mercikre, még a mentalitás utasokhoz való hozzáállás nem változott.
A szüleim betanított munkások, mindketten.
Én főleg azért (is) diplomáztam, hogy kvázi "valaki" legyek, a szüleim is ezért finanszírozták anno a privát nyelvtanárokat.
Másrészt az autóellenesség kvázi egy gazdasági hímszerven szúrás.
Mivel, közgazdász vagyok, ezért én csak a számoknak hiszek, nem mindenféle hipszter vagy zöld kontárnak.
Az autóipar és az utánfutói jót tesznek egy ország gazdaságának.Az USA-ban például ezért nem kezdik piszkálni.
Termelés, fejlesztés, értékesítés, nem csak a GDP-t pörgetik, de rengeteg képzett és képzetlen embernek is munkát adnak.
Az állami tömegközlekedés meg csak nyeli a pénzt, azokét, akik sohasem használják.
Ha rajtam múlna nem lenne állami fenntartású közlekedés, csak privát, mivel rengeteg pénzt kivesz az államkasszából.
De, van egy kitűzött időpont, mely szerint a vasúti személyszállítási piacot is liberalizálni kell.A MÁV a hihetetlenül magas szolgáltatási színvonalával úgy fog összeomlani, mint egy kártyavár.
16/19
Szépen kidobjuk a belvárosból az autósokat, az a "pár" busz dugó nélkül közlekedhet, és a biciklisek akár egy egész sávot kaphatnának.
Több ezren biciklivel járnának inkább!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!