Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mikor volt jobb élni?

Mikor volt jobb élni?

Figyelt kérdés

Az Orbán- vagy a Gyurcsány-érában?

Írjatok indoklást is!

Köszi!



2018. szept. 27. 20:19
1 2 3 4 5
 21/41 anonim ***** válasza:
52%
Ha nem tudtál róla nem hinném, hogy közöd lenne a kanmionozáshoz. Hazánkban is pl Biharpüspökitől-Hegyeshalomig vasút szállította a kamionokat. Rola néven...
2018. szept. 27. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/41 anonim ***** válasza:

Ha a kamionos szerepjáték tetszik akkor legyél maximalista!

[link]

2018. szept. 27. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/41 anonim ***** válasza:

Fidesz idején a bérek és a megszorítások nagyobbak.

Maszop hagyaték idejében meg az államháztartás és külföldi kapcsolatok erősebbek. Aki csak az egyiket tartja értéknek, annak be van kötve a szeme. :(


A klasszikus nyugger változat meg az, hogy Gyurcsány idejében egészségesebb és fiatalabb voltam, ott volt jó élni. Mindenkinek 15-25 között van a fénykora. Mindenki akkor szeretett legjobban élni. Akkor volt a legnagyobb szabadság, a legtöbb vágy, a legtöbb motiváció.

2018. szept. 27. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/41 anonim ***** válasza:
Földúton egy Tátrával, nyilván nincs erről tudomásod, de volt ilyen....
2018. szept. 27. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/41 anonim ***** válasza:

Most 50 évnyi munka ára azonos 80nm ingatlan, míg Fletó idejében ez csak 35 év volt. :S

Ettől nem lesz jobb egyik érában élni, vagy a másikban. De most sokkal jobban visszatartja ez a fiatalokat a családalapításban, mint akkor. Ez csak egy vélemény. Nyugodtan szavazz le, magyar politika topik, ahol mások ellen szavaznak :) Szóval nekem az csak azt jelenti, hogy érted, miről van szó.

2018. szept. 27. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/41 anonim ***** válasza:

"A klasszikus nyugger változat meg az, hogy Gyurcsány idejében egészségesebb és fiatalabb voltam, "


Lehetsz te 20 évesen is tüdőrákos, és egy 2019 novemberi időponttal ct-re sztem nem sokra méssz....

2018. szept. 27. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/41 anonim ***** válasza:
Nem az a lényeg, hogy mikor volt jobb élne, ha utána 10 vagy 20 évig rosszabb (Gyurcsány-éra, államcsőd fenyegetése).
2018. szept. 27. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/41 anonim ***** válasza:

21.


(Sóhajt) Mindenkitől bocsánat az off - ért.


Nna. Az EU előtt a nemzetközi fuvarozást engedélyhez kötötték. Mi az az engedély? Általában egy A4 - es forma okmány. Minden ország adott ki minden országnak ilyen közlekedési engedélyeket. Genehmigung. Authorization. Dozvola. Stb. Volt egy utas, több utas, tranzit, loco, CEMT stb.


Nomármost. Amely fuvarozó Ro - La - t használt, arra nem kellett engedély. Sőt. X darab vonatút után, pl. a labanc bónusz jutalom engedélyt adott.


Mikor beleléptünk ebbe a nyomorult EU - ha, 2004 - ben, ott már nem kell ilyen engedély. Mert EU.


Van még kamionvonat pl. Svájcban. Mint opció. Mert ezeknél a gyökereknél nem lehet éjjel meg hétvégén menni. Ezért, ha hétfő reggel kell lerakni valami szart mondjuk Milanoban, akkor muszáj leszel ezzel a deportáló vonattal menni Freiburgól.


Na így néz ki. De kerdezz nyugodtan.

2018. szept. 27. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/41 anonim ***** válasza:

22.


Köszi, 17 éve benne vagyok, kérdezz bátran.

2018. szept. 27. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/41 anonim ***** válasza:

21.


Amúgy Hegyeshalomban nincs RoLa. Ha jól emlékszem, Szombathelyre ment, Szegedről meg az osztrák Wels - be. Ma jószerivel csak törökök használják - hisz ők nem EU - sok.

2018. szept. 27. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!