A felcsúti kisvasútra miért csak ilyen kevés ember kíváncsi?
Az elmúlt egy évben 8,2 millió forint veszteséget termelt, pont kétszer annyit, mint a működése első 14 hónapjában. 2016-os indulása óta összesen már 12,3 millió forint mínuszt hozott. 2018 májusában és júniusában összesen 10 napon utasok nélkül járt.
Hát, annyira azért nem vagyunk gazdagok, de az egész magyar vasúti és főleg mellékvonali hálózat története arra példa, hogy politikai akarat sem volt nagyjából 68 óta. Eleve, Nyíregyházán a kilencvenes évek közepén 50-el mentek a vonatok.(Többel kb. nem is tudott menni egy Mk48 egy akkoriban még tömött vonattal). Vagyis azóta hagyták leromlani, úgy, 2009-re már vagy hússzal döcögött, már ahol közlekedett még...Közben volt mindenféle kormány. De minden bezárt mellékvonalon hasonló volt a helyzet...most ez politika, de annyian belementek már a direkt rossz menetrendek megírásába, stb. Közben aztán a közutakkal sem olyan túl jó a helyzet. Gyakran a főutak is szénné vannak taposva, mert nem ekkora kamionforgalomra voltak méretezve...
A magyar autópálya építés az világhírű. Kormányfüggetlenül. Mezei alagút. Bucka-viadukt. M3 Archeo park.(Tavaly bezárt...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!