Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Magyarorszagon mikor fognak...

Magyarorszagon mikor fognak közlekedni 300al közlekedö TGV vonatok, mint Nyugat-Europaba?

Figyelt kérdés
Gyakorlatilag akkor egy ora lenne az ut, Pecsre Budapeströl, kicsit kevesebb Györbe, k egy ora Miskolcra, kb mafeelora Szegedre.
2018. jún. 15. 12:51
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:

#2 dehogynem! A debreceni vonalat pénztaros lolő annyiért újtította fel km-enként 160-as sebességre, mint a franciáknál amiből új TGV vonal épült, 240-es sebességre.


#15 ejjj azok a hülye fritzek meg München és Augsburg közé is 200-280 közötti sebességű LZB-vel szerelt vasútvonalat építettek nem mostanában, és van vagy olyan távolság köztük mint Bp-Székesfehérvár :D


Előre elvtársak! Csak lopjanak a vezírek tovább, finom az a meleg pisi! XD

2018. jún. 15. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 A kérdező kommentje:
Szerintem is kesz röhely, hogy pl Pecsröl ha utazok Szegedre, akkor 8 oras vonatut, ha egyaltalan nem kesik egyik vonat es az ember eler minden csatlakozast. Azert ne mondjatok, hogy normalis, hogy az orszag egyik ket legnagyob varaosa, között, amik raadasul,szomszedos Del-Dunatuli es Delalföldi regio központjai is, nemogy TGV nincsen, hanem meg közvetlen vasutvonal sem. 8 oras az ut egy legvonalba 200 kmre levö varosok között, ha pontos a vonat, ami nem tul gyakran van. Siman meglehetne pl Csinalni Bp-Pecs, BP-Szeged, Pecs-Szeged, es maris lenne egy körvonal. de egy oldalu vonal is jo lenne Miskolc/derecen iranyba, a györi vonalat ahogy irtak azt meg belehetne kapcsolni az europaiuthalozatba
2018. jún. 15. 18:29
 23/33 anonim ***** válasza:
Tényleg nem értem ezt a "kis országnak nem kell gyors vonat" érvet. Miért nem? Még ha azt vesszük, hogy egy két órás út is kibírható, nem lenne jobb, ha inkább csak egy óra lenne az az út? Háborognának az utasok, hogy a francba, milyen gyorsan megjöttünk?
2018. jún. 15. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/33 anonim ***** válasza:
60%
Először egy próbát Felcsúttól Bicskéig. Ha a felcsútiaknak tetszik ez a nagy rohanás akkor bevezethetjük másoknak is.
2018. jún. 15. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:

#15

Nézd meg a menetrendet.

Nem azt mondtam, hogy az IC ér be 3,5 óra alatt ha megáll Cegléden, hanem ha a vonat megáll ott. Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, a lényeg, hogy nem kell 4-5 óra akkor sem Debrecenből Budapestre eljutni, ha a legegyszerűbb vonattal utazik az ember.

2018. jún. 15. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:

Igen élvezetes olvasni ezeket az eszmefuttatásokat a gaz zorbán meg Mészáros lopkodásairól, a visszamaradott gondolkodásról, csak mert nem azt tartjuk első lépésnek és legfontosabbnak, hogy azonnal szuperexpressz épüljön, miközben sorban fejtegettétek ki, mennyire ostoba elképzelés a Lázár féle Tram-train ötlet vagy éppen hogy a kínaiakkal építse meg az ország a déli vasútfejlesztést a szomszéd országok felé. pénzkidobás, felesleges és hasonlók, csak a finomabb megjegyzésekből.

Erre jön a kérdés, hogy mikor lesz nálunk olyan vonat ami 300km/órával megy, arra meg tapadtok ezerrel.

2018. jún. 15. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:

#26 "elvtárs" muti már egy olyan tram train ócsárlást!


A déli vasút tényleg egy marhaság, hiszen igény nincs rá, és hitelből megy az egész, értelme nem sok. Ellenben az erősen használt útvonalakon van igény a nagy sebességre, és nagyon hasznos. Főleg akkor lenne hasznos, ha nem a pénztáros és pénztáros újítana fel, mert akkor ugyanannyi pénzből 160 helyett 240-es egy sebesség is kijönne :)


Bizony, ti kommunisták soha sem értettetek máshoz a lopkodáson, hazudozáson kívül, hiszen ebben nevelkedtetek.

2018. jún. 15. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 anonim ***** válasza:

Ritka kérdés az, ahol ennyi hülyeséget sikerül összeszedni.

Nézzük a valóságot, már rögtön a 4-es válaszoló benyit azzal, hogy 15 éve gyorsabbak voltak a szegedi vonatok...

Mivel szegedi vagyok érdemes tisztázni, 2006-ig Budapest-Szeged között napi nyolc ill. kilenc vonat közlekedett, ebből napi négy volt IC ezek értek fel Pestre 2 óra 14 perc alatt, de ehhez az kellett, hogy csak Kecskeméten és Kőbánya-Kispesten álljanak meg, ha Kelet-Magyarországra akartál utazni, akkor választhattál a napi négy gyorsvonatból, ami megállt Cegléden, amik két és fél óra alatt voltak Pesten.

Ma ezzel szemben óránként járnak vonatok összesen napi 16 illetve 17 pár hibrid IC rendszerben, és 2 óra 22 perces menetidővel, és mind sokkal több helyen áll meg, tehát nem napi négy vonatból kell választani, ha valaki mondjuk Debrecenbe akar menni.

Ha már Debrecen, másik díszpinty arról értekezik, hogy 4-5 óra alatt lehet felérni Pestre, ha átszállással mégy Miskolc felé, akkor igen, de éppen azért vannak a kör IC-k, hogy ésszerűbb legyen a közlekedés, most 2 óra 44 perc a menetidő IC-vel, de ez is azért ilyen lomha, mert pályafelújítás miatt sok szakaszon lassabban mennek, mint lehetne korábban egységesen 2 óra 30 perc volt a menetidő.

A kérdező se semmi, nincs vonat szeged meg Pécs között, bocsi, amiért kirázlak, de vab negy hiányzó elem, konkrétan 1997-ben megszűnt a 64-es Pécs-Bátaszék vasútvonal, azért nincs közvetlen vonat, mert csak piszok nagy kerülővel lehetne csinálni, egy-két évig próbálkoztak is vele volt Szeged-Pécs vonat Dombóvár felé, hagy ne mondjam mekkora sikerrel. De kétóránként vannak buszok, amik 3 óra 10 perc alatt érnek egyik városból a másikba, ha nem akarsz nyolc órát (ami a valóságban még vonattal is csak hat) utazni Pest irányába. De láttam olyan észlényt is, aki beírja, hogy a kocsik nem bírják a tempót, hát ha egyszer nincs szükség olyan vagonokra, amik 250Km/h-val száguldanak, mi a francért költsön rájuk a MÁV?

A lényeget viszont nem írta senki, a legfőbb ok, hogy nincs utazási igény, amire ilyen nagy sebességű vonatokat lehetne építeni, vannak tervek arra, hogy fokozatosan az ország törzshálózatát kétvágányúsítsák és többségén majd idővel 160Km/h-s legyen az engedélyezett sebesség, de ez időbe telik, és például pont Budapest-Szeged között, ami gyakorlatilag egy zsákvonal felmerül a kérdés, hogy szükség van-e egyáltalán rá.

De ha már feltétlen akartok valamit, amin hisztizni lehet, tessék:

a migránsválság miatt "ideiglenesen" beszüntették a forgalmat Szeged-Szabadka között 2015-ben, azóta is "ideiglenesen" szünetel a forgalom, érdekes módon migránsválság ide vagy oda Kelebiánál akkor is azóta is járnak a vonatok...

2018. jún. 15. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 A kérdező kommentje:

"A kérdező se semmi, nincs vonat szeged meg Pécs között, bocsi, amiért kirázlak, de vab negy hiányzó elem, konkrétan 1997-ben megszűnt a 64-es Pécs-Bátaszék vasútvonal" Ez a baj, hogy megszünettek.

Amugy Pecs meg Szeged között Mohacsig van vasur, Mohacsnal kene egy vasuti hidat epiteni, majd a Mohacsi Szigetröl egy vasutat Szeged fele ennyi lenne.

2018. jún. 15. 20:53
 30/33 A kérdező kommentje:
"De kétóránként vannak buszok, amik 3 óra 10 perc alatt érnek egyik városból a másikba, ha nem akarsz nyolc órát (ami a valóságban még vonattal is csak hat) utazni Pest irányába. " Egyreszröl utalok buszozni, masreszröl hetvegen tele vannak a buszok a diakok miatt, egy szegedi buszon allhat az emeber pecsröl szegedig
2018. jún. 15. 21:03
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!