Magyarorszagon mikor fognak közlekedni 300al közlekedö TGV vonatok, mint Nyugat-Europaba?
#2 dehogynem! A debreceni vonalat pénztaros lolő annyiért újtította fel km-enként 160-as sebességre, mint a franciáknál amiből új TGV vonal épült, 240-es sebességre.
#15 ejjj azok a hülye fritzek meg München és Augsburg közé is 200-280 közötti sebességű LZB-vel szerelt vasútvonalat építettek nem mostanában, és van vagy olyan távolság köztük mint Bp-Székesfehérvár :D
Előre elvtársak! Csak lopjanak a vezírek tovább, finom az a meleg pisi! XD
#15
Nézd meg a menetrendet.
Nem azt mondtam, hogy az IC ér be 3,5 óra alatt ha megáll Cegléden, hanem ha a vonat megáll ott. Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, a lényeg, hogy nem kell 4-5 óra akkor sem Debrecenből Budapestre eljutni, ha a legegyszerűbb vonattal utazik az ember.
Igen élvezetes olvasni ezeket az eszmefuttatásokat a gaz zorbán meg Mészáros lopkodásairól, a visszamaradott gondolkodásról, csak mert nem azt tartjuk első lépésnek és legfontosabbnak, hogy azonnal szuperexpressz épüljön, miközben sorban fejtegettétek ki, mennyire ostoba elképzelés a Lázár féle Tram-train ötlet vagy éppen hogy a kínaiakkal építse meg az ország a déli vasútfejlesztést a szomszéd országok felé. pénzkidobás, felesleges és hasonlók, csak a finomabb megjegyzésekből.
Erre jön a kérdés, hogy mikor lesz nálunk olyan vonat ami 300km/órával megy, arra meg tapadtok ezerrel.
#26 "elvtárs" muti már egy olyan tram train ócsárlást!
A déli vasút tényleg egy marhaság, hiszen igény nincs rá, és hitelből megy az egész, értelme nem sok. Ellenben az erősen használt útvonalakon van igény a nagy sebességre, és nagyon hasznos. Főleg akkor lenne hasznos, ha nem a pénztáros és pénztáros újítana fel, mert akkor ugyanannyi pénzből 160 helyett 240-es egy sebesség is kijönne :)
Bizony, ti kommunisták soha sem értettetek máshoz a lopkodáson, hazudozáson kívül, hiszen ebben nevelkedtetek.
Ritka kérdés az, ahol ennyi hülyeséget sikerül összeszedni.
Nézzük a valóságot, már rögtön a 4-es válaszoló benyit azzal, hogy 15 éve gyorsabbak voltak a szegedi vonatok...
Mivel szegedi vagyok érdemes tisztázni, 2006-ig Budapest-Szeged között napi nyolc ill. kilenc vonat közlekedett, ebből napi négy volt IC ezek értek fel Pestre 2 óra 14 perc alatt, de ehhez az kellett, hogy csak Kecskeméten és Kőbánya-Kispesten álljanak meg, ha Kelet-Magyarországra akartál utazni, akkor választhattál a napi négy gyorsvonatból, ami megállt Cegléden, amik két és fél óra alatt voltak Pesten.
Ma ezzel szemben óránként járnak vonatok összesen napi 16 illetve 17 pár hibrid IC rendszerben, és 2 óra 22 perces menetidővel, és mind sokkal több helyen áll meg, tehát nem napi négy vonatból kell választani, ha valaki mondjuk Debrecenbe akar menni.
Ha már Debrecen, másik díszpinty arról értekezik, hogy 4-5 óra alatt lehet felérni Pestre, ha átszállással mégy Miskolc felé, akkor igen, de éppen azért vannak a kör IC-k, hogy ésszerűbb legyen a közlekedés, most 2 óra 44 perc a menetidő IC-vel, de ez is azért ilyen lomha, mert pályafelújítás miatt sok szakaszon lassabban mennek, mint lehetne korábban egységesen 2 óra 30 perc volt a menetidő.
A kérdező se semmi, nincs vonat szeged meg Pécs között, bocsi, amiért kirázlak, de vab negy hiányzó elem, konkrétan 1997-ben megszűnt a 64-es Pécs-Bátaszék vasútvonal, azért nincs közvetlen vonat, mert csak piszok nagy kerülővel lehetne csinálni, egy-két évig próbálkoztak is vele volt Szeged-Pécs vonat Dombóvár felé, hagy ne mondjam mekkora sikerrel. De kétóránként vannak buszok, amik 3 óra 10 perc alatt érnek egyik városból a másikba, ha nem akarsz nyolc órát (ami a valóságban még vonattal is csak hat) utazni Pest irányába. De láttam olyan észlényt is, aki beírja, hogy a kocsik nem bírják a tempót, hát ha egyszer nincs szükség olyan vagonokra, amik 250Km/h-val száguldanak, mi a francért költsön rájuk a MÁV?
A lényeget viszont nem írta senki, a legfőbb ok, hogy nincs utazási igény, amire ilyen nagy sebességű vonatokat lehetne építeni, vannak tervek arra, hogy fokozatosan az ország törzshálózatát kétvágányúsítsák és többségén majd idővel 160Km/h-s legyen az engedélyezett sebesség, de ez időbe telik, és például pont Budapest-Szeged között, ami gyakorlatilag egy zsákvonal felmerül a kérdés, hogy szükség van-e egyáltalán rá.
De ha már feltétlen akartok valamit, amin hisztizni lehet, tessék:
a migránsválság miatt "ideiglenesen" beszüntették a forgalmat Szeged-Szabadka között 2015-ben, azóta is "ideiglenesen" szünetel a forgalom, érdekes módon migránsválság ide vagy oda Kelebiánál akkor is azóta is járnak a vonatok...
"A kérdező se semmi, nincs vonat szeged meg Pécs között, bocsi, amiért kirázlak, de vab negy hiányzó elem, konkrétan 1997-ben megszűnt a 64-es Pécs-Bátaszék vasútvonal" Ez a baj, hogy megszünettek.
Amugy Pecs meg Szeged között Mohacsig van vasur, Mohacsnal kene egy vasuti hidat epiteni, majd a Mohacsi Szigetröl egy vasutat Szeged fele ennyi lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!