Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Magyarorszagon mikor fognak...

Magyarorszagon mikor fognak közlekedni 300al közlekedö TGV vonatok, mint Nyugat-Europaba?

Figyelt kérdés
Gyakorlatilag akkor egy ora lenne az ut, Pecsre Budapeströl, kicsit kevesebb Györbe, k egy ora Miskolcra, kb mafeelora Szegedre.
2018. jún. 15. 12:51
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:
54%
1960-ban gőzmozdonnyal 1 óra 10 perc alatt debrecenből pesten volt bárki. Ez most 4 óra, ha nem jön közbe valami....
2018. jún. 15. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 anonim ***** válasza:
61%

"ugyanazt a sinpárt használják, azokkal mit csinálnál?"


Legtöbb helyen különnyomvonaluk van, pontosan azért, hogy ne tartsák fel a forgalmat.


"Majd ha 2 állomás között akkora távolság lesz nálunk is, mint a franciáknál."


Hollandia és Belgium összterülete kisebb, mint Magyarországé, mégis van gyorsvasutuk.


Egész Nyugat-Európát átszelik a gyorsvonatok, jövő szombaton én Lille-ből utazok Londonba és 2 óra alatt ott vagyok.


Nagyobb mértékben kellene gondolkodni, hiszen nyugodtan összeköthetnénk Kelet-Közép Európát(Németországot most nyugathoz soroltam) ilyen vonatokkal. Most is megy vonat Krakkóba, Varsóba, Brassóba, csak mondjuk lerövidítenék az utazási időt.

2018. jún. 15. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/33 anonim ***** válasza:

"Még a vasúthálózatunk villamosítása sincsen készen teljesen, a sinek nagyon régiek. Először normál közlekedésre kellene rendbe tenni és csak utána elmélkedni a szuperexpresszekről."


Valójában a vasúti kocsik jelentik a nagyobb gondot, azok miatt vannak a sebességkorlátozások.

2018. jún. 15. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/33 anonim ***** válasza:
#8 na akkor arról ugass nekem, hogyha elismered, hogy egy hulladék a magyar tömegközlekedés, a vasút és a főutak nagy része akkor mi a bánatért akar a szeretett félanalfabéta, álkeresztény bandád olimpiát rendezni meg stadionokat építeni 200 nézőnek? Nincs fontosabb fejleszteni való?
2018. jún. 15. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/33 anonim ***** válasza:
26%

Magyarországon nincsenek akkora távok,hogy indokolt legyen ekkora sebesség.


A fővonalakat kellene először is dupla vágányúra bővíteni, villamosítani és ezeken 160-200 km/h-ra emelni a sebességet.

MAgyarország méretű országnál felesleges 200 km/h-nál nagyobb sebességű vonal.

2018. jún. 15. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 A kérdező kommentje:
"MAgyarország méretű országnál felesleges 200 km/h-nál nagyobb sebességű vonal." svajcban a TGV a hegyek gyomraan közlekednek alagutakban, pedig fele akkora mint Magyarorszag. Hollandiaan is van TGV Amszterdam es Rotterdam között pedig Hollandia is kb fele akkora, mint Magyarorszag. Brüsszel meg Amszetrdam között is van TGV, pedig az is kb akkora tvaolsag mmint Györ-Szeged.
2018. jún. 15. 16:30
 17/33 anonim ***** válasza:

"Magyarországon nincsenek akkora távok,hogy indokolt legyen ekkora sebesség."


Az tök normális ugye, hogy debrecenből-pestre(200km) egy 4-5 óra feljutni a 21. században 10 ezer forintért, a szép felújított pályán?

2018. jún. 15. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/33 anonim ***** válasza:

#17

A menetrend szerint az IC járat 2 óra 44 perc alatt juttat el debrecenből Budapestre, ha megáll a vonat Cegléden is, akkor 3,5 óra. A leghosszabb útja akkor van, ha A nyugati után át kell mennie a Keletibe is, akkor az út 3 óra 40 perces.

Gondolom most majd megmagyarázod, hogyan is menne át a TGV gyorsabban a Nyugatiból a Keletibe, mint az IC.

2018. jún. 15. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/33 anonim ***** válasza:

"A menetrend szerint az IC járat 2 óra 44 perc alatt juttat el debrecenből Budapestre, ha megáll a vonat Cegléden is, akkor 3,5 óra"


Ez teljesen valótlan, miért lenne a ceglédi megálló miatt 45 perccel gyorsabb? A Dália eddig is megállt ott és ettől nem lett lasabb.

2018. jún. 15. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/33 anonim ***** válasza:
Olyan jó, hogy kifogásokat találni arra, hogy miért nem fejlesztünk, ennyire jól megy mindig a magyaroknak. Magyarország nem sziget, az országon belüli nagysebességű vonalak részei lennének az európai hálózatnak. A Budapest-Győr szakasz például a Budapest-Bécs-München-Stuttgart-Párizs vonalnak. Hogy lehet, hogy Bécs és Linz között Ausztriában (200 km táv) van értelme a 200 kmh feletti vonalnak, de szerintetek Budapest és Debrecen között nincsen, mert kicsi a táv hozzá (230 km)? A railjet is Hegyeshalomig tötyörög. Amsterdam és Antwerpen között 300 kmh-ás pályaszakasz van, nincs 200 km sem a távolság a két város között. Magyarországon meg elájulunk ha végre valahára egy vonalszakaszt felfejlesztenek 160-asra.
2018. jún. 15. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!