Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A legutóbbi oktatási törvényne...

A legutóbbi oktatási törvénynek mi a célja? Mármint mivel magyarázták?

Figyelt kérdés

Sajátos igényűek, konkrétabban "diszesek" (diszlexia, diszkalkulia, diszgráfia, stb..) nem kaphatnak felmentést vagy könnyítést az érintett tárgyakból. Mivel magyarázta a döntését a kormány?

Mert látszólag ennek semmi jó célja nincs.. de biztos volt valami indokuk rá.. mi?


Ha lehet, ne kormányellenesek válaszoljanak, mert azzal nem vagyok előrébb. A kormány magyarázata, logikája érdekelne.


2017. jún. 16. 14:08
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
95%
"Vesszen a férgese."
2017. jún. 16. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
4%
Hülyeség volt ez a felmentősdi főleg úgy hogy az SNI-sek után plusz támogatást kaptak a sulik ezért az iskolák vezetése kötelezővé tette hogy mindenki fel kell menteni valamiből. Ez odáig jutott hogy ma már az általános iskolákból kikerülők 60%-a analfabéta. Ennél még Albániának is jobb statisztikái vannak.
2017. jún. 16. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
95%

Az,hogy még több jobbágy legyen...


Ennek a kormánynak az a célja,hogy minél több kiszolgáltatott,szegény,semmihez nem értő ember legyen.

Legkönnyebb a hátrányos helyzetűektől megvonni a segítséget,így lehet a legegyszerűbben növelni ezek létszámát.


Ők egy kommunista világot képzelnek el,ahol majd csak az ő gyerekiek lesznek a jövő "értelmisége",mindegy milyen buta a gyereke.

2017. jún. 16. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
2es, de ezt esetleg elintézhetnék azzal, hogy csak és kizárólag orvosi szakvéleményre adnak felmentést. Ugyanis így, hogy pl a diszkalkuliások nem kapnak matekból könnyítést, csak azt érik el, hogy év végén megbuktatják őket és az érettségiig sem jutnak el, ha a 8 általános sikerült egyáltalán..
2017. jún. 16. 14:51
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

#4

Én is diszkalkuliás vagyok és 5-ösre érettségiztem. Ez semmit nem jelent. Az a baj hogy az iskolák a fejlesztést sem veszik komolyan, mert a statisztikáikat nem rontja, a szülők így is boldogok hogy a purdé nem bukdácsol ők meg plusz pénzhez jutnak. Tehát ez a rendszer így gané volt.

2017. jún. 16. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
39%
Aki súlyosan visszamaradott annak amúgy is ott volt az eltérő tantervű osztály régen is. Azok oda valók, de ez az agyhalál hogy aki nem képes legalább 4-esre azt mentsük fel, tűrhetetlen volt.
2017. jún. 16. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Van diszkalkuliás ismerősöm, az órát sem képes leolvasni fél perc leforgása alatt. Hát még ha megkérdezzük, hogy "9 perc múlva hány óra lesz?". Kizárt, hogy felmentés nélkül leérettségizett volna. Persze egyetemen már nem volt gond, hisz nem matekos szakra ment.
2017. jún. 16. 15:31
 8/14 anonim ***** válasza:
0%

#7

Igen tök jó hogy egy újabb diplomás burger forgatóval gazdagodik az ország.

2017. jún. 16. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

#8, mert aki nem mérnök, az már "diplomás burgerforgató"? A lányból szomatopedagógus lett, és egyáltalán nem szükséges ehhez matekoznia.

Vagy aki nem tud gyorsan fejben számolni, annak már mindegy is, menjen szalagmunkásnak?

2017. jún. 16. 15:42
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Én még csak diák vagyok, de számomra eleve ez a törvény érthetetlen. Volt középiskolában egy osztálytársam, aki enyhén autista volt. Konkrétan látszódott rajta hogy nem normális, viselkedési problémái voltak, de nem volt olyan súlyos hogy ne mehessen emberek közé. A szülei, pont emiatt hogy nem súlyos, nem is intéztek neki papírt, nem vitették külön iskolába. De hogy mennyi szenvedéssel járt neki és nekünk...

A viselkedése miatt elég hamar ki lett közösítve. Pontosítok, ez nem jó megfogalmazás. Nem szekáltuk, piszkáltuk, stb, egyszerűen nem lett befogadva. Holott a mi osztályunkban nem volt "klikkesedés", nem voltak csoportok. Mindenki mindenkivel jóban volt. Ahogy teltek az évek, egyre jobban alkalmazkodtunk hozzá, de így se sikerült teljesen befogadni.

Tanulási nehézségekkel nemigen küzdött. Értetlen volt, hülyeségeket kérdezett, de 4-es átlagot tudott végig produkálni. Nekünk viszont rengeteg óránk ráment arra, hogy a tanár vele foglalkozott. Egy-egy abszurd kérdése miatt 10-15 perc elment az órából, ami egy-egy tanév alatt nekünk jónéhány óra kiesés volt, holott mi tudtunk volna haladni.

Persze így visszagondolva, a múltra tekintve elviselhető volt, csak nagyon nehéz. Sokszor hátráltatott és sosem vált igazán a közösségünk tagjává. Márpedig ha ebből indulok ki, ez a törvény kész katasztrófa. Gyerekek és diákok ezreinek fogja az életét tönkretenni. A betegekét azért, mert külön figyelem kell nekik, hogy normálisan haladjanak. Ha ezt nem kapják meg, nem fognak tudni normálisan tanulni. A többieknek pedig azért, mert ennek a külön figyelemnek ők isszák meg a levét. Lassabban fognak haladni, hátráltatva lesznek. Az egyetlen "előnye", hogy a későbbiekben sokkal elfogadóbbak lesznek, nem idegenként tekintenek majd a betegekre. De egy iskolában ez az eredmények romlásához vezethet, ami pedig az életükben jelenthet majd hátrányt, ha pl: nem veszik fel őket arra az egyetemre amelyikre menni szeretnének.


( Ha valakinek ismerős, nem véletlen: ezt a választ egy vagy két hete írtam egy másik ugyanehhez a témához kapcsolódó kérdéshez, most csak kimásoltam. )

2017. jún. 16. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!