A magyar vasút nyereségesen vagy veszteségesen működik?
Figyelt kérdés
Romániában állami támogatások nélkül működésképtelenek lennének a vasutak, kb. 100-ból 5 vonal működik nyereséggel.
Magyarországon mi a helyzet?
2017. febr. 4. 09:41
2/8 anonim válasza:
Nem is lehet szerintem a személyszállítást nyereségesen működtetni,mert akkor nem tudnák az utasok megfizetni a jegyárat.Ez egy közszolgáltatás,bizony kell az állami támogatás mert utazni kell.
3/8 anonim válasza:
A világon mindenhol állami támogatással működik a vasúti személyszállítás. Olyan 300milliártot visz el évente a költségvetésből.
4/8 anonim válasza:
a személyszállítás mindenhol veszteséges, az áruszállitás hoz hasznot a vasútnál.
5/8 anonim válasza:
Durván veszteséges, sajnos a MÁV is egy kádertemető, de a sok veszteségért megérdemlik a vezetők az 5 millás fizetést...
6/8 anonim válasza:
A MÁV-Start az veszteséges.
Viszont a teherszállítás (Rail cargo) ami el lett adva az osztrákoknak, az nem. Ami nyereséges volt azt elkotyavetyélték, a xarkupac meg itt marad az állam nyakán.
7/8 anonim válasza:
Veszteséges, egyrészt amiért mindenhol, másrészt mert ahogy minden állami céget, a MÁV-ot is szétlopják a vezetői.
8/8 Vazul1972 válasza:
Veszteséges, ez nem kérdéses, de nem csak nálum
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!