Hogyan lehetne fellendíteni a magyar vasútforgalmat?
Egyszerűen, viszont sok pénzbe kerül.
A vonalak sebességének emelése, fővonalakon 160-200 km/h, mellékvonalakon 80-100 km/h, természetesen lassújelek nélkül.
Továbbá, új járműbeszerzések is kellenek, a vizuális utastájékoztató rendszer, alap dolog egy vonathoz, nem csak az Intercitykhez , hanem a személyvonatokhoz is.
1. Megcsinálni a pályákat úgy, hogy a vonatok mehessenek
160-200 km/h is. Ennek előnye, sokan használnák pl
ingázásra. Én szegeden tanulok, 2 óra 10 perc az út, ha
ez csak 1 óra lenne, tuti ingáznék.
2. Vasúti kocsik állapota legyen kifogástalan, az utas is
fizetne picivel többet, ha nem olyan kocsiba utazik,
amik most vannak, hanem jobba.
3. Biztonság. Sok vasúti vonalon rendszeresen
garázdálkodnak, rabolnak, rongálnak stb. Ez ellen
minden kocsi bekamerázása jó kiindulópont. +1 dolog,
ami ide tartozik, de még munkát is teremt. Vasúti
marsal legyen a vonatokon. Néha föl le mászkál és
ellenőriz, de amúgy ha gáz van, akik nézik a kamerákat,
szólnak neki és ő intézkedik.
Személyszállításban pl. ha a buszok ráhordanának a vasútra (mint régen a Mávaút), s nem párhuzamosan közlekednének, már segítene. És tisztaság, kényelem, gyorsaság, de ezt már írták.
A teherszállításban lényegében ugyanez. Nem a közúti szállítást kellene forszírozni, hanem a vasútit. És megint csak a gyorsaság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!