Működőképes lenne egy ilyen magyar légitársaság? Mit gondoltok az ötletről?
-Fapados üzleti modellt követne. Online kéne becsekkolni, ha nem teszed meg, fizess a reptéren 70 eurót. 1 kicsi és 1 nagy kézipoggyász ingyenes lenne, feladott poggyász pénzért.
A repülőn semmilyen ellátás nem lenne, pénzért lehetne venni ételt, italt.
Pénzért lehet átteni a jegyedet más járatra és lemondani, ha lekésed a gépet, semmi kártérítés nem jár, ha kimarad a járat, minimális kártérítés jár.
-Kizárólag Antonov AN-24 gépekkel repülne
Belföldi járatok:
Zalaegerszeg-Nyíregyháza
Budapest-Pécs
Pécs-Nyíregyháza
Budapest-Hévíz
Budapest-Nyíregyháza
Budapest-Zalaegerszeg
Budapest-Debrecen
Debrecen-Pécs
Debrecen-Hévíz
Debrecen-Zalaegerszeg
Nemzetközi járatok:
Budapest-Ungvár
Budapest-Nagyvárad
Budapest-Temesvár
Budapest-Krakkó
Budapest-Eszék
Budapest-Rijeka
Debrecen-Bécs
Budapest-Bécs
Debrecen-Ungvár
Zalaegerszeg-Ungvár
Hévíz-Ungvár
Pécs-Ungvár
Budapest-Lvov
Debrecen-Lvov
Pécs-Lvov
Zalaegerszeg-Lvov
"ha kimarad a járat, minimális kártérítés jár. "
ez egy piramis játék?
tíz járatra adunk el jegyet, egyet indítunk, kártérítést meg úgyse kell fizetni... :D jól hangzik, biztosan vennék tőlük jegyet.
Magyarországon nincs értelme belföldi repülőjáratoknak. Vasútfejlesztéssel sokkal olcsóbban, sokkal jobb szolgáltatást lehetne nyújtani.
Ráadásul ez, amit eddig felvezettél, instant csőd a megalapítás másnapján.
marhaság az egész.
nem lehet nyereséges ez a modell.
Ez hülyeség. Minek országon belülre járatok, ha amúgy is legroszabb esetben 3-4 óra alatt átérsz mással az ország egyik pontjából egy másikba.
Meg a nemzetközi járatok se valami nagyok. Minek ilyen sok magyarországi állomás? Elég a pesti és kész. Meg enm nagyon sok helyre lehet eljutni. Most itt olyanokat adtál emg ahova az emberek általában nem repülővel mennek.
Több értelme lenne egy pest-london vonalnak. Vagy párizs, münchen, moszkva, stb.
Tehát az összeállítás vicc. A repülő is elég régi. Meg a kártérítés :D Megnézem ki venne jegyet.
Ha Magyarországon lenne értelme a belföldi repülőjáratoknak vagy a környező országokba indított rövid járatoknak, a "fapados" cégek már ráálltak volna. De nincs értelme ilyesminek: belföldön a vasúttal és a közúttal nem versenyképes a repülés, a környező országokban vannak viszonylatok, ahol már van értelme, de ezek jellemzően Budapestről indulnak, nem vidéki, kis forgalmú, kis vonzáskörzetű repterekről.
Az An-24 pedig kérségkívől jó repülőgép, de vannak ma már jobb kis hatótávolságú utasszállítók is. Attól, hogy valami orosz/szovjet, még nem biztos, hogy a legjobb a világon.
Te vagy az a srác aki szerint csatlakoznunk kellene Oroszországhoz?
Egyébként pedig kb semmi értelme nem lenne egy ilyen társaságnak, főleg ezekkel az űtvonalakkal..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!