Mikor fejlődött többet a magyar vasút? 2002-2010 között, vagy 2010-2015-között?
Figyelt kérdés
2015. dec. 17. 12:30
2/6 anonim válasza:
2002-2004
Az Uniós csatlakozást megelőzően volt a legtöbb felújítás uniós forrásból .
2004-2008 a Vasútbezárásokban csúcsosodó pénzhiány, pénzszórás a "szétszervezés" miatt
2008-2015
Van előrelépés, de egyértelműen látszik, hogy lényegében "elporlad" a járműpark az elővárosi szegmens kivételével.
3/6 anonim válasza:
A Balatontól Bp.-ig az már nem előváros, és rengeteg új vonat van forgalomban.
4/6 anonim válasza:
#3
A nyári menetrend, ott elég gyökeres átalakítást jelent, télen messze nem olyan jó a helyzet.
5/6 anonim válasza:
Én nem a menetrendre gondolok, hanem, hogy a teljes vasútvonalat kicserélték, még a Trianonban meghatározott egy sínpárt - ahol elfért- kettőre bővítették, az állomásokat felújították, sőt ez még folytatódik tovább a Balaton partján.
6/6 anonim válasza:
#5
Járműparkot írtam, ott pedig a Flirtek az S-es elővárosi vonatokon volt az egyetlen beszerzés, az IC+, pedig egyenlőre a "vicc" kategória, a két kocsival.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!