Támogatnátok egy olyan oktatási rendszert, aminek a matematika áll a középpontjában, a második legfontosabb helyet pedig az informatika és a fizika kapná?
Már általános iskola első osztályától kezdve egy olyan mentalitást kultiválnának a diákokban, hogy a matek óra a legfontosabb, arra kell a legjobban készülni stb.
Ötödik osztálytól aztán minden nap lenne három matematika óra egymás után, aztán egy informatika, aztán egy fizika. A hatodik óra valami más tantárgy lenne, ami minden nap egy másik. Hétfőn mondjuk történelem, kedden irodalom stb.
A dolog célja az lenne, hogy a következő generációt már egy Transzhumanista jövőre készítsük fel, ahol bárkiből lehet robottestű android vagy számítógépre feltöltött tudat, egy felsőbbrendű életforma. Sok tudós van, aki abban hisz, hogy az elme feltöltése a számítógépre lesz a jövő pl. Stephen Hawking. Nem lenne rossz, ha Magyarország már most elkezdene készülődni a jövőre.
nem. Így is hasonló, látod az eredményt?
Érzelmi analfabéták serege születik.
A legtöbb melóhoz nem kell koszínusz, meg logaritmikus. Szakmunkás hijány van tesókám !
A magyarok csak rabszolgának kellenek, ide nem kell ilyesmi. Túl akadémikus az oktatás most is
Csak akkor, ha a jelenlegi közoktatási tanterv (talán már nem NAT) változna abba az irányba, hogy a matematika felhasználási irányait jobban mutatná. Vagyis nem ész nélkül vernék bele a gyerekbe a trigonometrikus függvényeket, hanem elmagyaráznák neki, hogy miért is tanulja és milyen szakmákban, milyen számításoknál jön jól neki.
Jelenleg ugyanis azt érzem, hogy a matematikatudás - és ami még fontosabb, a matematika során oktatott általános logikus gondolkodás (bizonyítási módszerek, hibák keresése, számítások) nagyon hiányzik a közoktatásból, de az onnan kikerülő diákok nagy része nem tudja, minek tanul "annyi hülyeséget". Márpedig én hiszek benne, hogy a tananyag nem hülyeség, csak a diákok nem tudják, mi értelme. Ezen kellene változtatni,
Nem.
Napi 3 matek, azaz heti 15? Normális vagy?
Fazekas matek tagozaton szakkörökkel nincs ennyi matekja soha egy ottani diáknak! Oké, oké legyen matek, meg jó a matek meg minden, DE ez azért túlzás..
Nem számítógépekre van szükség.
A fizikát meg abszolút nem értem miért olyan fontos...
Informatika meg... A magyar informatikaoktatás konkrétan olyan, hogy az emberek alapvetően csak visszafejlődnek benne (ezt statisztikák mutatják!). A gyerekek nagy része nem veszi komolyan, ahogy a tanárok sem. Ami kell, azt nem órán fogod tanulni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!