Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » A háztartások fogyasztásával...

A háztartások fogyasztásával nem akar semmit sem kezdeni a fidesz? (konkrétan azzal, hogy piszkosul csórók vagyunk) KÉP

Figyelt kérdés

A visegrádi 4-ek közül utolsóak vagyunk, mint látható.

Esetleg 0%-os vagy negatív kamatú fogyasztói hitel? Több olyan pályázat, ami hűtővásárlásra volt nemrég? Ettől nőne a GDP is gondolom...

A trendből az jön le, hogy mindjárt Románia is beelőz minket. Szégyen...

Irány Norvégia...

[link]

2016. máj. 18. 23:14
1 2 3 4 5 6
 31/59 anonim ***** válasza:
0%
tehát akkor egyetértünk :) akkor puszta rosszindulatból pontoztál le gondolom
2016. máj. 19. 00:17
 32/59 anonim ***** válasza:
0%

"Mondjuk szívesen letesztelném a mérnöki tudásod, meg hogy egyáltalán milyen mérnök vagy, "

gépészmérnök vagyok :)

de 8 általánossal úgy se tudsz olyat kérdezni...

2016. máj. 19. 00:17
 33/59 A kérdező kommentje:
Amúgy nem kéne a hitelnél leragadni, ez csak egy részlete volt a kérdésemnek. A lényeg a háztartások fogyasztása. Ami siralmas.
2016. máj. 19. 00:18
 34/59 anonim ***** válasza:
20%
hát ha még mindig nem sikerült volna felfogni, a háztartások fogatása az általános egyéni jóléttel semmilyen arányosságban nincs
2016. máj. 19. 00:23
 35/59 anonim ***** válasza:
83%

És ilyen helyesírással sikerült összehozni egy szakdolgozatot? Tükrözi a magyar felsőoktatást. :D

Ami szintén a béka segge alatt van a nemzetközi felsőoktatási ranglisták szerint.

De a csúnya Soros bácsi behozta ide a CEU-t, ami bezzeg nemzetközileg is elismert, és termeli a sok ortodox közgazdászt. (szarkazmus szmájli)

2016. máj. 19. 00:23
 36/59 anonim ***** válasza:

# 28/29 Időpont ma 00:14

Igen, ám azt az adott bank saját profitjából gazdálkodja ki. Az államnak mi a profitja? Az adó/járulék/térítés... na, abból gazdálkodd ki.