A 3-as metrót miért sz@rják le ennyire?
A 2-esen vadiúj Alstom kocsik, elkészült a 4-es metro is 1000 milliárd forintból... Egy tök rövid, aminek alig van értelme..
A 3-as metrot miért szarják le ennyire?
Talán nem kellett volna 1000 milliárdért a felesleges 4-es metro.
Szerintem felháborító, hogy 2015 európájában a világ legmagasabb adó országában is ezeket a régi vackokat újítják fel. Ráadásul még klíma sem lesz bennük.
De a 3-as metrón is utaznak túristák, meg gazdagok is, nem tudom megérteni miért tojnak rá ennyire.
Eddig az volt a baj, hogy mekkora szar a Fidesz meg az újításai, most meg nyígsz?
Jó az neked.
Hát a 3-as metró a leghosszabb metróvonal. Szóval azt lenne a legnehezebb felújítani, és igazad van a 4-es metró felemésztett rengeteg pénzt.
De a 4-es metró még az ultra-korrupt MSZP-s Demszki Gábor időkből volt hagyaték.
(off: amúgy más is megfigyelte hogy mióta megszabadultunk demszkitől mennyivel tisztább és jobb a város?)
Az Kisföldalatti és a 2-es metró felújítása a Demszky-érára esett. A 2-es metró Alstom-szerelvényeit is ők rendelték meg, csak a hatósági engedélyek miatt késett az üzembeállításuk.
A 4-es metró építését is ők kezdték el, aminek egyébként lenne is értelme, ha a Tarlós-vezette városháza felismerné végre, hogy egy metrónak úgy van értelme, ha az külvárostól külvárosig közlekedik (jelen esetben Újpalotától Budaörsig).
A 3-as metró felújítása tehát igenis erre a ciklusra kellene, hogy essen, felesleges visszafelé mutogatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!