Mi a véleményetek Vitázy "bányász" Dávidról?
Komolyan érdekel. Tényleg egy ifi zseni? Megérdemli a pénzét? Jobb lett alatta a BKV?
Nyilván lett volna jobb választás is (én nem tudom, nem értek a közlekedéshez), viszont ahogy elnézem az ismerősi körömben, vezető helyzetbe mindig fideszes és fideszcimborák/rokonok kerülnek.
Vitézy lehet, hogy pont ért a dolgához valamelyest, de egyrészt nem hiszem, hogy lett volna nagyon pályáztatás a pozícióra; másrészt meg sok helyen a fideszes haverok-komák-rokonok nagyobb kárt okoznak, mint amennyit használnak. Több ilyen példáról is tudok, de nem fogok szennyest teregetni.
Hiába, az ember az ilyen dolgokért megy politikusnak (bármelyik pártról lehet szó), nem azért, hogy segítsen az embereken... pontosabban de, a rokonoknak és haveri kutyáknak. :)
" ki kell ábrándítsalak: tényleg az egyik legjobb közlekedési szakember"
Nagyon tehetséges az Orbán-rokon holdudvar. Minden szakember odatartozik. Vagy fordítva, aki odatartozik, a "legjobb szakember" lesz hirtelen.
# 6:
Én ismerek legalább 4-5 közlekedésmérnököt, akik velem egykorúak (25-26 évesek) és tudják kívülről több magyar város tömegközlekedését fejből és imádják a szakmájukat. Mégis csak egy vidéki volántársaságnál, vagy a Máv-nál sikerült csak elhelyezkedni menetrendi előadónak...
Vitézy csak annyival jobb náluk, hogy az Orbán rokona. De miért szépíted ennyire? Ez természetes, hogy első körben a rokonok kapnak munkát és utána a plebs...
Előre közlöm, nem vagyok fideszes!
Viszont hallottam párszor élő adásban Vitézyt és az az igazság, hogy a Kossuthon anno nagyon csúnyán leiskolázta a Magyar Buszgyártók szövetségének két vezetőjét -akik mögött legalább annyi tapasztalat van, mint ahány éves Dávidka. Lehet b@ szogatni, hogy fiatal, fikagyúró vagy épp az Orbán slepphez tartozik, de szerintem azon kevesek közé tartozik ebben az Orbáni érában, akiben talán van némi szikrája az értelemnek.
A BKV már egy roskadozó szeméthalmaz ( az okokat ismerjük, nem Kovács Bélán, a villamosvezetőn múlott, hogy így alakult). Ezt a kiszervezősdit már sokkal régebben meg kellett volna lépni. Attól azért tartok, hogy a BKKnál is el fog csepegni egy két milliárd sunyiban, de ennek legalább valami látszatja van.
Amit még meg kellene lépni: az egész főváros parkolását beszervezni a BKK alá, nem csak a főútvonalakat.
"Egyébként valóban fiatal, de már az egyetemről kikerülve több szakmai vezetői tapasztalata volt mint egy felső körökben mozgó 40 évesnek."
Ezt honnan szoptad? Csak mert Tarlós kivétel nélkül! minden alkalommal azzal támadja -és tök jogosan- , hogy egy 24 éves frissBsc-s közgazdásznak nincsen, és nem is lehet "több vezetői tapasztalata", mint egy 25 éves átlagkölyöknek. Pont annyi vezuetői tapasztalata van, mint nekem. Teljesen nyilvánvaló hogy nem az érdemei miatt kapta az állását, hanem mert a Hankiss családnevű, jó kis bokros, ágas-bogas rokonságú fideszközeli zsidócsaládba született. Na EZ a megvetendő, ezért köpködik le kevésbé értelmes emberek a 4-es metró átadóján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!