Miért fújták le a 4-es metró meghosszabbítását?
A tegnapi nap folyamán szinte az összes fontosabb napilap azzal foglalkozott, hogy a 4-es metró várhatóan kihasználatlan marad, ugyanis az első szakasz (Keleti pályaudvar - Kelenföld vasútállomás) annyira rövid, hogy nagyon sok embert átszállásra kényszerít.
Nagyon sok tanulmány készült arról, hogy jelenlegi formájában tényleg nincs semmi értelme ennek a vonalnak. A Főváros vezetése miért nem gondol erre? Ha akár a Bosnyák térig meghosszabbítanák, már az nagyobb utazóközönséget generálna, hiszen a zuglóiak egy része is átszállás nélkül használhatná az új metrót, ráadásul szerintem ez nem is lenne túl nagy költség, hiszen a Thököly út alatt haladna, ami alatt kéregvasútként közlekedhetne, tehát nem kellene 30 méter mély alagutakat fúrni. Így akár Újpalotáig is kivihetnék, hogy még több embert tudjon kiszolgálni, s kihasználtabb legyen a vonal.
Hogy gyorsabban kész legyen.
Másrészt el tudom képzelni, hogy valami politikus-csatározás van a háttérben. Pl Orbánék tudják, hogy az MSZP-sek keresnének minden méteren, és hogy kiszúrjanak az ellenféllel rövidebbre fogják, vagy ilyesmi. Nem ez lenne az első eset, hogy a politika így beleszól a dolgokba.
Harmadrészt pedig nekem nagyon nagy segítség ez a vonal ahogy van. Igaz, lehetne kihasználtabb, de azt ne mondjuk, hogy így nincs értelme, mert igenis van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!