Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mi a véleményed Budapest...

Pro Patria kérdése:

Mi a véleményed Budapest városrendezési beruházásairól?

Figyelt kérdés

Kibővítik és restaurálják a Margit-szigetet, emellett múzeumot állítanak korabeli látképéről, életútjáról:

[link]


Felújítják egykori állapotába a budai Várnegyedet:

[link]


Újjáépítik a Kossuth-teret:

[link]


A fejlesztések mellett visszaállítják az egykori Andrássy Gyula és Tisza István szobrokat.

Valamint kikötőpontot építenek a Lajta monitornak a Tisza-szoborral szemben.

(Tisza István a dualizmus-kor Magyarország egyik miniszterelnöke volr, akit a forradalom hevében gyilkoltak meg 1918-ban.

A Lajta monitor pedig az egyik legrégibb, még ma is létező hadihajó a világon, amelynek fedélzetén esett el egyébként 1919-ben Csicsery László sorhajóhadnagy, az antikommunista monitorlázadás során.)


Visszakapja eredeti funkcióját az egykori Ludovika épülete:

[link]


2013. júl. 12. 21:35
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:

pl a 4 metrót már nagyon várom ... Tudom, hogy nem a legolcsóbb, de igényes és szép lesz.

[link]

2013. júl. 12. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 rémuralom ***** válasza:
81%

#5: '14 tavasza... '14 tavasza... a BuBi is, a 4-es metró is, meg még ki tudja, mi lesz kész éppen '14 tavaszán... vajon mitől lehet olyan fontos ez a dátum? Vajon miért minden éppen '14 tavaszára lesz kész, mi lesz '14 tavaszán, amiért ezek olyan baromi sürgősek...


(A kérdés persze költői, mielőtt valaki kioktatna.)

2013. júl. 12. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 anonim ***** válasza:

Legalább 3 év kell a tervezés kivitelezés átadáshoz. ( 1 év tervezés, 1 év pályáztatás, 1 év kivitelezés átadás ) De pl nemzeti stadion 2017re tervezik átadni és sok más fejlesztést is csak elindítottak idén a kivitelezés következő ciklusra marad.

Vagy a várbazár se lesz kész tavaszra.

Szóval valóban nem véletlen, hogy minden tavaszra lesz kész.

2013. júl. 12. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:
Érdekes módon mindig a választások előtt van nagy herce-hurca,ígérgetés. Tedd fel a választások után úgy ezt a kérdést kb 3 hónappal úgy hogy mi lett a tervezett beruházásokkal?
2013. júl. 12. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
Ezeket engem egy kicsit sem érdekelnek. Kátyúzzanak, legyen rendes tömegközlekedés, fejezzék be az M0-t, de tisztességes színvonalon, ne úgy hogy egy év múlva kezdjék elölről. Állítsák le a forgalom ellehítetlenítésére szolgáló összes beruházást (lásd Kálvin tér), a Városligetet meg lehetőleg ne építsék be és aszfaltozzék le múzeumi negyed címszóval. Utána tőlem annak állítanak lovaszobrot akinek jólesik.
2013. júl. 13. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
26%
A metróval is többet haladt Tarlós 3 év alatt mint Demszky 24 év alatt.
2013. júl. 13. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
Megnéztem a metro4.hu-n a Kálvin téri megállót, hát eléggé olyan a dizájn mintha a Csillagkapu Atlantiszbóól nyúlták volna :D ami nem baj mert nagy rajongó vagyok xD
2013. júl. 13. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
Jo dolog a fejlesztes, de talan az ilyen latvanyberuhazasokkal lehetett volna varni amig a gazdasag nem 0-1 szazalekkal no, hanem 4-5-tel. Addig meg inkabb az utak allapotaval es az autopalyak epitesevel torodni. Mert azert valljuk be, a turistakon kivul senkit nem erdekel, hogy milyen a var, amig minden reggel eltorik a kocsi tengelye a meteres katyuk miatt, vagy amig szazeves villamosokon zotykolodik az ember. A Kossuth ter se volt annyira rossz allapotban, hogy par evet ne varhatott volna meg. Mikozben meg a negyes metro masodik szakaszara nincs penz, nyilvan mert azt meg a csunya Demszky kezdte. Szoval ez az egesz nekem nagyon propaganda szagu, mint mikor Ceausescu a nep ehezese ellenere kezdett grandiozus epitkezesekbe, persze nyilvan az azert mas nagysagrend volt, mert ezek nen akkora epitkezesek es a nep sem ehezik annyira hala az egnek.
2013. júl. 13. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:

Nekem fontos a környezet is, végül is élünk ebben a városban, nem csak lakjuk. Jó esetben csak egyszer kell felújítani aztán egy generáció élvezheti a fejlesztés eredményét és újabb kapukat nyithat meg az embereknek.

Metrónál miért volt egyáltalán csúszás (mert ez okozta a többlet költségeket, az idő pénz mindenkinek, kötbér, pereskedés)?

Itt a város vezetés is súlyosan hibázott mikor a projekt megkezdése után leállították a munkát, mert módosítani akarták az eredeti terveket.

Metró befejezésére 2008 év végét írták az elején... Ehhez képest 2010 nyarára lettek kész az alagút fúrással. (2éves fúrást sikerült 3,5 fél év alatt elvégezni. joggal követelte mindenki a kötbért, de az állam szeretet volna alkut kötni, de az idő ellenünk volt)

2013. júl. 13. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 anonim ***** válasza:
Én inkább azt kérdezném, hogy miért Budapestet fejlesztik? Miért nem Kelet-Magyarországot? Vagy miért nem fejezik már be az M86-ost mert Szombathelyről nem lehet normálisan eljutni Budapestre. Vagy miért nem csökkentik végre az ország centralizáltságát?
2013. júl. 13. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!