Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mercedes gyárban dolgozik...

Mercedes gyárban dolgozik innen valaki?

Figyelt kérdés
Milyen a munka? Hétvégén is menni kell, vagy az szabad?
2013. márc. 21. 20:56
 1/8 anonim ***** válasza:
2013. márc. 21. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
30%
Ott megszakítják a dolgozókat éhbérért és terror van. Szerintem inkább ne próbáld ki.
2013. márc. 21. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha a Mercedes gyár egy dolgozóját kiküldenék Észak-Koreába, valószínűleg azt mondaná haza sem akar jönni, mert ott akkora a szabadság és a jólét a Merci gyárhoz képest.
2013. márc. 21. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
76%

A Mercédesz gyár nagyon diktatórikus. Éhbérért jó pofizni kell nekik.

Gyárthatnánk magyar autót, nem de? Vagy Európának nem célja a magyar autó?

Komoly szaktudású embereink vannak és nem lehet elfelejteni Bánki Donát hagyatékát sem.

2013. márc. 21. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

"Gyárthatnánk magyar autót, nem de?"


Ahhoz magyar vezetés kellene, akik hajlandóak megszervezni a dolgot és nem orbánviktorok, akik a magyar emberek húsán élnek, amit a külföldi milliárdosoknak szolgálnak fel kilóra.

2013. márc. 21. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
72%

"Gyárthatnánk magyar autót, nem de? Vagy Európának nem célja a magyar autó?

Komoly szaktudású embereink vannak és nem lehet elfelejteni Bánki Donát hagyatékát sem.



sajnos nem valószínű!

Sok feltétel nem adott, főleg a technológia birtoklása.


Mit tehetünk?


Bizonyos szegmensben naggyá válhatnánk.


Pld Rába futómű és fék, amihez minden alap adott.

Alumínium, műanyag alkatrészek egységek stb hiszen ezekben is nagyon jó technológiai hátterünk van.

És persze kihasználhatnánk az itteni autógyárakat.

Az elektromos haszonjármű piac az a szegmens ami még teljesen nyitott. Persze ez egy komplex rendszer.

Hiszen magától az autótól kell eljutni töltőberendezések telepítéséig. De csak a léptékek amiben nagyot alakíthatnánk. Ugyanis mindenki a polgári szegmenst célozza a termékkel, pedig ez téves! Miért?

Mert kisebb flottákban kell gondolkodni. Pld posták, kisebb városi cégek, futárok, stb stb, ahol van 5-15 autó amihez a töltőállomás költsége oszlik, és még sincs szükségük külön kútra. Ma már ehez ad hatótávot a technológia. Ennek a területnek speciális fejlesztésével egy olyan kis ország mint mi, hatalmasat kaszálhatna.

Annyi előnnyel járna a vegyes vállalati formától a vonzóbb autó ipari letelepedésekig, stb stb.

És ugye az elektro autó még ma is a kézenfekvő jövő.

2013. márc. 21. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
92%

'Sok feltétel nem adott, főleg a technológia birtoklása. '


A technológia kifejlesztése további plusz munkahelyeket biztosít. Nem kell egy pozitívumot negatívumként beállítanod.

2013. márc. 22. 05:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Így védi meg a munkahelyeket a kormányunk? Ennek mi az értelme? Ész hová mész? Lent.


Kifakadt az Ikarus - Érthetetlen a Rába-Volvo együttműködés

2012. december 11. | 19:30


Elfogadhatatlan tartja az Ikarus, hogy a Volvo az állami tulajdonba került Rába közreműködésével kívánja a magyar autóbuszgyártás folyamatában résztvevőket kiszorítani a gyártási és értékesítési lehetőségekből, veszélyeztetve több ezer munkahely megtartását - közölte a társaság az MTI-vel kedden.


Az Ikarusbus Kft. ezzel arra a múlt heti hírre reagált, hogy a Volvo Bus Corporation és a Rába Járműipari Holding képviselői buszpiaci együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot írtak alá. A társaság közleménye szerint a legnagyobb gyártási, értékesítési hagyományokkal rendelkező Ikarus számára érthetetlen a Rába és a Volvo Bus közötti autóbuszpiaci együttműködés tervezett indításának híre.


Az Ikarus és a többi magyar autóbuszgyártó kész egy hazai vagy nemzetközi gyártási együttműködési programban részt venni, amennyiben ebbe bevonhatók korszerű, modern fejlesztésű járműkonstrukciói, márkaneve, jelentős létszámot foglalkoztató gyártókapacitásai és a beszállítókat is tartalmazó további magyar háttéripari kapacitások - áll a közleményben.


Minden egyes autóbusz hazai gyártása és értékesítése három-négy munkahely megtartását, illetve létesítését teszi lehetővé. A hazai gyártók Magyarországon befizetett adója az autóbusz árának 14 százalékát teszi ki, ami a magyar költségvetés bevételét növelné - közölte az Ikarusbus. A társaság közlése szerint a hazai gyártás csaknem 70 százalék hazai tartalmat képvisel, szemben a Volvo és a Rába által célul kitűzött 30 százalékos értékkel.

2013. márc. 22. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!