Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Nőként a Jobbik támogatom. És?

Nőként a Jobbik támogatom. És?

Figyelt kérdés

Sok ember számára ez megdöbbentő.

Nem értem.Miért?

Az egyetlen magyar párt.


Tetszik ahogy a magyar kultúrát próbálják feltámasztani , és pozitív dolognak tartom hogy Morvai Krisztina kiáll a nők jogaiért ,és megígérte ,hogyha egyszer kormányra kerülnek akkor több nő lesz a parlamentben.



Emellett , pozitív dolognak tartom, hogy a közbiztonságért is tesznek.

Fiatal nőként ,volt összetűzésem már "C" kategóriás állampolgárokkal.Undorítóak.


Élelmiszermérnök hallgató vagyok , az egyetemen több embernek is sikerült felnyitnom a szemét , akik tévhitekkel , előítéletekkel voltak tele.Szerencsére sikerült nekik elmagyaráznom , így belőlük is támogató lett.


Talán a pártba is belépek , hivatalosan.

Amúgy is , több nő kellene a magyar politikába.


22/N



2013. márc. 9. 19:03
1 2 3 4 5
 21/45 anonim ***** válasza:
24%
Nőként Jobbik támogatod. Szép lenni. Én meg beszélni magyar. És?
2013. márc. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/45 anonim ***** válasza:
48%

Talán nem ártana, ha a programjukat egy gazdasághoz értő emberrel is megbeszélnéd. Akkor rájönnél, hogy nem elég hangoztatni, hogy de nagy magyar vagyok, de szeretem a népet, olyan program is kellene, amit meg is lehet valósítani.

Mellesleg, hogy szeretem a magyarokat Orbán kedvenc szövege.

2013. márc. 9. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/45 petofi21 ***** válasza:
45%
Csak a Jobbik! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
2013. márc. 9. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/45 anonim ***** válasza:
33%

"Nálam a "hazaszerető" kategória ott kezdődik, hogy valaki kellő mértékben elsajátítja az anyanyelvét. Amint látom, a helyesírás és a normális fogalmazás nem az erősséged..."


Én ismerek olyan embereket, akik a magyarság pusztulását kívánják, de helyesen írnak magyarul.

2013. márc. 9. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/45 anonim ***** válasza:
43%