Nőként a Jobbik támogatom. És?
Sok ember számára ez megdöbbentő.
Nem értem.Miért?
Az egyetlen magyar párt.
Tetszik ahogy a magyar kultúrát próbálják feltámasztani , és pozitív dolognak tartom hogy Morvai Krisztina kiáll a nők jogaiért ,és megígérte ,hogyha egyszer kormányra kerülnek akkor több nő lesz a parlamentben.
Emellett , pozitív dolognak tartom, hogy a közbiztonságért is tesznek.
Fiatal nőként ,volt összetűzésem már "C" kategóriás állampolgárokkal.Undorítóak.
Élelmiszermérnök hallgató vagyok , az egyetemen több embernek is sikerült felnyitnom a szemét , akik tévhitekkel , előítéletekkel voltak tele.Szerencsére sikerült nekik elmagyaráznom , így belőlük is támogató lett.
Talán a pártba is belépek , hivatalosan.
Amúgy is , több nő kellene a magyar politikába.
22/N

Talán nem ártana, ha a programjukat egy gazdasághoz értő emberrel is megbeszélnéd. Akkor rájönnél, hogy nem elég hangoztatni, hogy de nagy magyar vagyok, de szeretem a népet, olyan program is kellene, amit meg is lehet valósítani.
Mellesleg, hogy szeretem a magyarokat Orbán kedvenc szövege.

"Nálam a "hazaszerető" kategória ott kezdődik, hogy valaki kellő mértékben elsajátítja az anyanyelvét. Amint látom, a helyesírás és a normális fogalmazás nem az erősséged..."
Én ismerek olyan embereket, akik a magyarság pusztulását kívánják, de helyesen írnak magyarul.

Bírom amikor kész érvek hiányában, mások helyesírására teszünk szemrehányást:)
"Én ismerek olyan embereket, akik a magyarság pusztulását kívánják, de helyesen írnak magyarul."
Én is sajnos, a parlamentben van egy kettő.

zemélyesen is Jártam Jobbik vezette településen , kíváncsi voltam rá , először én is szkeptikusan álltam hozzá.
Viszont , nagyon kellemeset csalódtam , a településen , érezni lehetett a rendet.
Érezni akartad a rendet.
Kíváncsi lennék, ha járnál 3 városban, és egyik vezetőségéről se tudnád hogy milyen, melyikre mondanád hogy érezni lehetett a rendet.
29. Nem csak érezni akartam a rendet.