Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Protekció a munkáért?

Protekció a munkáért?

Figyelt kérdés
Van egy ismerősöm, 20 éves lány. 8 általánosa van, és buta, meg lusta is. Összejött egy idősebb férfivel, aki ismerősei által banki asszisztenst csináltak a barátnőjéből. 8 általánossal banki asszisztens! Ti mit szóltok ehhez?
2012. jún. 1. 08:14
1 2 3 4
 31/36 anonim ***** válasza:

ma 19:17

Igazad van.Ez megy Magyarországon.De Angliában éppen fordítva,

HR: Ön tud angolul?

Pistabá: van papírom a nyelvvizsgáról de nem nagyon tudom még alkalmazni.

HR: de tud beszélni angolul? tud kommunikálni??Kérem beszélgessünk egy kicsit angolul

PB: Az most nem fog menni,mert kiestem a gyakorlatból,de van papírom róla..

HR_ na jó.Ön programozó?Van referenciája? Tud munkát mondani,hogy eddig hol dolgozott programozóként?

PB: Nincs referenciám,de van róla papírom,hogy programozó vagyok.

Pista bácsit nem alkalmazzák,mert nem tud angolul kommunikálni,és nincs munkatapasztalata,gyakorlata.

Kint már régen rájöttek hogy nem minden a papír..

2012. jún. 1. 19:30
 32/36 A kérdező kommentje:
No igen, viszont igaz a mondás hogy nincs a szakmának becsülete. Vegyük pl a vendéglátást. Normál esetben az ember elvégzi a szakmunkásképzőt, szakmai tantárgyakat tanul, gyakorlatra jár, és megszerzi a szakmát. Tehát kitanulta a szakmát. Mégis a végzettséggel rendelkezőket alkalmazzák a legkevésbé. Miért? Mert felszolgálni meg pultoskodni minden jöttment tud. Csakhogy: egy szakmabelit nem lehet átverni anyagilag, ugyanis van végzettsége, tehát aszerint kell fizetést kapnia. Ezzel szemben, a jöttmenteket alkalmazzák pár hónapig, jóval kevesebb fizetésért. Így pedig a szakmának elvész a becsülete.
2012. jún. 1. 19:45
 33/36 anonim ***** válasza:

De ne keverjük már a tudást a papírral.