Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mit szólnátok hozzá, hogyha...

Mit szólnátok hozzá, hogyha az állam leállítaná az egész országban a tömegközlekedést (ami már úgyis ritka szar, különösen vidéken) és az így összegyűlt pénzből elérné, hogy mindenkinek legyen autója és olcsóbb legyen az üzemanyag?

Figyelt kérdés

Aki nem tud vezetni mert pl. vak vagy gyerek annak meg lennének taxik amik olcsók lennének, mert az állam dotációt adna rájuk.


Megoldható ez szerintetek?


2012. jan. 10. 19:08
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
37%

Ez van most is,

várj!!

Elmagyarázom:

Mivel marhaság lenne hogy mindenkinek lenne egy külön autója, vagy taxit hívna hogy menjen a suliba, a munkába vagy akárhova. Nem is beszélve arrol hogy marha drága lenne.. A vége az lenne hogy csoportonként, vennének 5 autó helyett egy autót, és mindenki azzal menne, és mindenkit külön elvinnének oda ahova kell.. De ez nem müködne, mert ha az egyik túlórázik, a másik meg korábban végzik, várnia kellene míg a kocsog az autóval végzik. Addig nem tud csinálni semmit.

Szóval bevezetnék hogy egy pali a faluból, vagy környékröl, vezethet egy buszt, és ezzel közlekednének.

Ès utána jönnének a villamosok satöbbi.

Szóval magyarul beszélve, a te ötleted volt a kezdet, és mivel így sokkal olcsob, gazdaságosabb, és egyszerübb, úgy lett mint ma, hogy van 4-es metro, van villamos, és busz, és még ráadásul taxi is..

2012. jan. 10. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 A kérdező kommentje:
Ez az okfejtés hülyeség. Először voltak vonatok és villamosok, meg lovas buszok, és ezek után kb. 20-30 évvel autók.
2012. jan. 10. 20:00
 13/25 anonim ***** válasza:
88%
És hova akarsz 10 sávos hungáriát? Talán az út két oldalán gyalulják le a házakat vagy hogy gondoltad? Amúgy tök mindegy, neked van igazad, nem fogod elfogadni, hogy ez nem lehetsléges. feltettél egy kérdést, de habzik a szád, hogy ez nem jó ötlet erről ennyit és igen, neked van igazad, egy sokkal szebb és élhetőbb világ lenne az amit te kitaláltál. nem lehet rád szavazni valahol hogy legyél közlekedés fejlesztési miniszter? mert én mennék és szavaznék rád. de ha gondolod a fizetésemet is átutaltatom egy alapba hogy megvalósítsák a világmegváltó ötletedet! HAJRÁ! én veled vagyok!
2012. jan. 10. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
79%

Baromi értelmes, mondhatom. Decemberben egyszer végigsétáltam a Népligettől a Nagyvárad térig. Azon a vonalon nincs busz, csak metró. Konkrétan fulladtam. Igaz, mellettem dugóban álltak az autók és ontották a füstöt.

Inkább tiltsák ki az autókat a belvárosból és közlekedjen mindenki bkv-vel. (nem kell áruszállítókkal érvelni, természetesen akinek valóban fontos, az beviheti az autóját).

2012. jan. 10. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
5%
Támogatom! Semmi szükség tömegközlekedésre.
2012. jan. 10. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
49%

"Az így is sűrű városba még több autót logika egyes"


Ott már a népességet kell ritkítani. Nem azért van sok autó mert kevesen élnek ott.

2012. jan. 10. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
80%
Jobbat tudok. Mindenki maradjon otthon és a kormány fizessen minden hónapban 250e Ft fizetést mindenkinek. Megoldódik a szennyezettség, tömegközlekedés sem kell, meg egy halom előnye van még.
2012. jan. 10. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:
76%
Persze, főleg a levegő lenne nagyszerű :)
2012. jan. 10. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:
9%
hülye lenne letiltani. Tudod mekkora jövedéki adó kiesés lenne az az államnak? Kizárt.
2012. jan. 10. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:

Tömegközlekedésre szükség van.


Nagykörúton reggelente sokszor néztem, ahogy a tömött Combino előzi a dugóban álló autókat.


Az autókban az esetek kétharmadában 1 ember ült. Villamoshosszra vetítve 4 sávon 30-40 ember terpeszt a kocsijában. Tehát a két villamosvágánynak húszszor akkora az áteresztő képessége, mint a közútnak mellette.


Az hogy a BKV-busz okádja a füstöt nem érv, mert emberre leosztva még mindig kevesebb, mint a személyautó. És kiváltható trolival, villamossal.


Másfelől az egyéni közlekedésnek súlyos városépítészeti tényezői is vannak, gettósodás a főutak mentén, városok elértéktelenedése, stb. Az emberek szívesebben élnek egy olyan városban amit az emberekre terveztek, mint amit autókra. És előbbiben van idegenforgalom is.


Hogy az amerikai közlekedés egy zsákutca már abban is megnyilvául, hogy a városokban a forgalom elvezetésére (sugárutak, autópályák, csomópontok) több terület kell, mint amennyit maguk a városi épületek foglalnak. Amiatt tartható csak fent az egész, hogy olcsó benzinre épül a gazdaságuk.

2012. jan. 10. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!