Miért van az, hogy a legtöbb közhivatalt lehetetlen, vagy nagyon nehéz telefonon elérni?
"hívott mellék foglalt", "hívott mellék nem válaszol", csörög, nem veszik fel, aztán 20 percig foglalt, aztán csörög és nem veszik fel....
NORMÁLIS EZ???? Ezért fizetjük őket adóból, hogy ne lehessen elérni őket?
Az ügyfélszolgálat szolgál arra, hogy telefonon társalogjon veled. A szakemberek dolgoznak, nincs idejük minden piszlicséré kérdesre válaszolni. ha bekapcsolnák a telefont,akkor nem lenne idejük dolgozni.
A legtöbbször nem is nyilvánosak ezek a számok.
10:12 - Ők maguk megadtak egy telefonszámot, hogy ezen érdeklődhetek, hogy készen van-e az irat, amit kértem.
Most akkor ne hívjam fel a számot?
Nem normális, de ez van! Én a TB-vel kapcsolatban kaptam valami iratot, megadták az ügyintéző telefonszámát, stb. egy egyszerű kérdéssel lehetett volna tisztázni. Rengeteget hívtam, de felvették, majd letették. Két nap szabadságom ráment. mire találkoztam az ügyintézővel, látom hogy rendszeresen emelgeti az beszélgetésünk közben az elnémított telefont. Kérdezem, hogy milyen alapon?! Erre, hogy ne zavarjanak, és hogy kevesebb legyen a munka. Nem tudtam meggyőzni, hogy attól, hogy ha beszélt volna velem telefonon, és nem kellett volna személyesen találkozni, akkor az intézmény is hatékonyabban működik, és nekem is több időm lett volna.
Hivatalokban nincs minőség ellenőrzés, és alárendeltként tekintenek az ügyfélre. Ha ellenőriznék őket, és kirúgnák a férgesét, a többi úgy összekapná magát, mint annak a rendje, és minden okés lenne, de ez hungarikum.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!