Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Miért kell 100 milliárddal a...

Miért kell 100 milliárddal a BKV-t támogatnia a kormány?

Figyelt kérdés
/80 adósság átvállalás+ 20 éves támogatás./ Mi falusiak azért fizetünk ennyi adót hogy a Pestieknek ne keljen akár 100m se gyalog megtenniük? Ott a 4-es metró az is minek, miközben a kisebb településeken már a busz sem jár. Nekünk nincs annyi jogunk mit a Pestieknek?
2011. márc. 2. 19:32
1 2 3 4
 11/40 anonim ***** válasza:
Ne felejtsétek el hogy a BKVzrt egy magánjogi társaság.A bliccelés ezért nem szabálysértés.Csak hogy értsétek:nem arról van szó hogy a fővárosiakat kedvezményesen kell utaztatni és ezért kell úgymond rájuk költeni.Amíg a pestiek fizetik a jegyet addig ők nincsenek "kinyalva".Azért tartják lélegeztetőgépen a társaságot mert a közlekedést biztosítani KELL.
2011. márc. 2. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/40 A kérdező kommentje:

oké, de a 4-es metró nélkül is lehetne élni: amúgy kéne járatokat is csökkenteni. Metrók is mi a sz@rnak mennek 2 percenként. Nálunk a busz csak 3 óránként jár.

Amúgy meg nem véletlenül több Pesten a fizetés, hisz a legtöbb infrastrukturális fejlesztést ott végzik.

Lehet hogy a fővárosban keletkezik az ország GDP fele,de az adók és járulékok nagy részét, akkor is a vidék fizeti be.

2011. márc. 2. 21:41
 13/40 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, a metrók azért mennek csúcsidőben 2 percenként, mert 2 percenként telik meg.

Nem csúcsidőben ritkábban jár.A szükséges járatszámot forgalomszámlálással állapítják meg, és ezt karban is tartják.

A Volán buszok Pestről is ritkábban járnak, van ahová 3 óránként.Ne a távolsági buszokkal vesd össze a helyi járatokat.

A 4-es metró szükségességét példázta egyik válaszoló, aki írta, hogy a leendő vonalán 1 percenként jár a busz. És azért jár ilyen sűrűn, mert így telik meg.

Ne hidd, hogy a budapesti közlekedés olyan leányálom. Azt se hidd, hogy aki 500m-t, vagy 1 km-t akar megtenni, az megveszi a drága jegyet. Ennyit gyalogol. Aki bérletet vesz, az 10-20 km-t is utazik a munkahelyére.Nem jókedvéből teszi.

2011. márc. 2. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/40 anonim ***** válasza:
61%
a sok vidékszekálónak: jó lenne, ha nem oltanátok "vidéket", mivel kb. az tart el minket. én is pesti vagyok, de nem ilyen elfogult, mint ti. gondolkozzatok már... 100 milkás végkielégítések meg minden, erre megy a pénz, nem a fejlesztésre. négyes metrón majd az unokáim fognak utazni, már ha kész lesz valaha is.
2011. márc. 2. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/40 anonim ***** válasza:
100%

Azért jár 2 percenként a metró,mert csúcsforgalomban igy is alig lehet felpréselődni rá..

Arra nem gondoltál esetleg,hogy Bugyihoz képes Bp lakossága mekkora?Mellesleg én majdnem 2 órát utazom tömegközlekedéssel a város egyik feléből a másikba. Nem érzem úgy,hogy ki lenne nyalva a seggem,de még csak azt sem hogy a bérletek ár-érték aránya megfelelő lenne..

Amúgy nem kötelező vidéken lakni,bármikor idejöhetsz te is a nagy "luxusba" ahol 2 percenként jár a metro.

2011. márc. 2. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/40 anonim ***** válasza:
Senki nem oltotta a vidékieket, 63%-os. Olvass vissza, hogy kik "pestiznek" folyton.
2011. márc. 2. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/40 anonim ***** válasza:
8%

"Legtöbbjük manipulált."


Ezt honnan veszed? Ne haragudj, ha csak azért, mert te ezt hiszed, nem tekintem semmisnek az adatokat.

2011. márc. 2. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/40 anonim ***** válasza:
87%

"Metrók is mi a sz@rnak mennek 2 percenként. Nálunk a busz csak 3 óránként jár."


Van egy olyan érzésem, hogy alig múltál 15. A metró nem jódolgukban mennek 2 percenként (igazából másfél, de mindegy), hanem azért mert ennyi kell, hogy azt a rengeteg embert elvigyék. Majd ha a faludban is kétmillióan fognak élni, akkor ott is lesz percenként metró.

2011. márc. 2. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/40 anonim ***** válasza:

"a sok vidékszekálónak: jó lenne, ha nem oltanátok "vidéket", mivel kb. az tart el minket."


Te is elfogult vagy. Lehet, hogy Budapest a vidék nélkül összeomlana, de a vidék is Budapest nélkül.

2011. márc. 2. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/40 anonim ***** válasza:

A BKV mindig veszteséges lesz, de a veszetségek 80- 90%al kisebbek lennének ha a vezetés nem lopná szét magát, és olcsóbbak lennének a jegyek, valamint bevezetnék a metrón kívül mindenhol az elsőkapus felszállást mint miskolcon, azzal sok bliccelést ki lehetne szűrni.


Ha moszkvában ki tudják hozni közlekedést féláron (úgy hogy a város drágább min MO) közel nullszaldóra, akkor itt is lehet.

Csak nem akarják.

2011. márc. 2. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!