11/13 anonim válasza:
#10 nehogy már a német vasúttal hasonlítsd össze, ahol új vonalakat nyitnak meg és nincsen 60-70 éves vonatok. Azon a vonalon, amit használok, még a Horthy korszakban lerakott sínek vannak, külvárosban 30 km/h sebességgel száguld, a talpfát, ha ugrálsz rajta eltörik. Szerinted ilyen állapotok vannak Németországban? Ami nyáron volt, hogy meghalt a keleti, déli, majd kishíján a nyugati is az normális? Az normális, hogy a Máv azt közli az utasokkal, hogy inkább válasszanak más közlekedési eszközt a vonat helyett?
12/13 anonim válasza:
#11 "nehogy már a német vasúttal hasonlítsd össze"
Idézet hónapban 40+%-a a vonatoknak késett.
Ha a telexben jön le egy hír arról, hogy Magyarországon ez van akkor minden ellenzéki szerint a MÁV szar és a Fidesz zülesztette le.
"Szerinted ilyen állapotok vannak Németországban?"
Szerinted a német költségvetés lakosságarányosan annyi, mint a magyar? A MÁV ezt tudja ami most van ennyiből. Nyilván lehet reménykedni, szidni a kormányt de ennyi pénzből nem hiszem, hogy lehetne ezt sokkal jobban csinálni.
13/13 anonim válasza:
Ez a tegnapi 24.hu-s cikk egész jól leírja, miért tart itt a magyar vasút, és mi kéne a színvonal emelkedéséhez:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!